سرمربی تاتنهام می‌گوید کین با وجود موقعیت‌هایی که در تقابل با کریستال‌ پالاس از دست داد، شخصیت واقعی خود را در این دیدار نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو در پی برتری یک بر صفر عصر امروز (یکشنبه) تیمش در خانه کریستال‌ پالاس در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس که به لطف گل دقیقه ۸۸ هری کین رقم خورد، گفت: ما کاملاً شایسته پیروزی در این دیدار بودیم. با وجود اینکه بازی در سلهرست پارک آسان نیست، عملکرد بازیکنان خوب بود. در نهایت هم سه امتیاز بازی مهم بود که از آن خود کردیم و دست از تلاش نکشیدیم.

وی در خصوص زننده تنها گل تیمش در این دیدار هم اظهار داشت: هری کین هم به مانند دیگر بازیکنان سطح بالا می‌تواند موقعیت به هدر دهد، اما بازیکنان بزرگ چنین چیزهایی را فراموش می‌کنند و سعی می‌کنند در بازی بعدی گلزنی کنند. به هر حال کین شخصیت واقعی خود را نشان داد و دست از تلاش نکشید.

سرمربی تاتنهام در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تمجید از دو بازیکن دیگر خود پرداخت و خاطرنشان کرد: اریک دایر در این بازی شگفت‌انگیر بود. در مورد دله آلی هم باید بگویم که او حریف آسانی برای بازیکنان مقابلش نیست چون بسیار رقابت‌طلب است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.