سرمربی تیم فوتبال ملوان‌ بندرانزلی گفت: من به خاطر ملوان به این تیم نیامدم ولی دیگر نمی‌توانم این شرایط را تحمل کنم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان‌ بندرانزلی گفت: من به خاطر ملوان به این تیم نیامدم ولی دیگر نمی‌توانم این شرایط را تحمل کنم. نادر دست‌نشان پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همه دیدند که چه اتفاقاتی در این بازی افتاد. این اولین هفته نیست، در چند هفته متوالی به طور سلسله‌وار این اشتباهات را شاهد هستیم.  چون نمی‌توانم حق خودم و باشگاه را از این نوع قضاوت‌ها بگیرم و هیچ کمکی هم از باشگاه نمی‌توانم بگیرم فقط چاره‌ام این است که از همه عذرخواهی و خداحافظی کنم چون تحمل این همه ظلم و فشار را ندارم. بیشتر از این نمی‌خواهم باعث شوم که مردم انزلی اعصابشان خراب شود، با نداری و سختی و همه مشکلات این تیم ساخته‌ام ولی متأسفانه احساس می‌کنم که بیش از این نمی‌توانم، چاره‌ای هم جز این ندارم.

وی افزود: تمامی مسئولیت‌های عدم موفقیت تیم و صعود به لیگ برتر مربوط به من می‌شود، از همه عذرخواهی می‌کنم، همه مسائل را باشگاه برایم فراهم کرد، همه امکانات، پول و شرایط را برای من مهیا کرد و من نمتوانستم و توانایی این کار را نداشتم، از آن طرف هم حمتأسفانه حریف چنین مسائلی نمی‌شوم، وقتی می‌بینم داور جوان نوع برخورد و نوع کلماتی که به کار می‌برد خوب نیست و همه تهدید است و می‌خواهند ما را به ترس بیاندازند کاری نمی‌توانم بکنم، این مسائل چند هفته تکرار شده بود، طبیعی است که خودم را کنار بکشم و از همه عاشقان ملوان عذرخواهی می‌کنم، از همه مسئولان باشگاه ملوان عذرخواهی می‌کنم، از بازیکنانم تشکر می‌کنم که صادقانه و عاشقانه بدخلقی‌های من را تحمل کردند و با همه این مسائل ساختند و زحمت کشیدند.

دست‌نشان تصریح کرد: شاید اگر بازیکنان همین امروز دقت می‌کردند با اختلاف ۴-۵ گل پیروز می‌شدیم اما دلیل نمی‌شود که وقتی اشتباه می‌کنیم و گل نمی‌زنیم داور مسابقه و کمک داور اشتباهاتی کنند که ما راحت گل بخوریم، اعتراضی به پنالتی ندارم، توپ به دست بازیکن ما خورد اما چه خطایی در یک متری من رخ داد که من ندیدم و داور آن را گرفت. در طول ۹۰ دقیقه اشتباهات داور تکرار شد ، اشتباهات داور در مساوی ما تاثیرگذار نبود اما این اشتباه ها در عصبی شدن بازیکنان و نیمکت من تاثیر گذار بود.قرار نیست داور پنالتی اشتباه بگیرد یا گل اشتباه افساید به ما بزنند. در برخی از بازی ها مثل مسابقه با صبا، بادران و... اشتباه داوری به ضرر ما شود. من هم یک آدم هستم چقدر می‌توانم تحمل کنم. در بازی با بادران  ۲پنالتی هزار درصدی تیم من را نگرفتند. بازی با صبا آنجور با اشتباه داوری به ضرر ما خورد. در بازی با مس کرمان خطاهای بی‌مورد گرفتند تا آنگونه گل بخوریم. بازی با مس رفسنجان داور سه دقیقه وقت تلف شده اعلام می‌کند. دو تعویض انجام می‌دهند. یک دقیقه بابت دو  تعویضی که انجام دادم، کجا رفت که آقای داور سر سه دقیقه بازی را تمام کرد. بله بعد از سوت ما گل زدیم. آن یک دقیقه تعویض من کجا رفت.

سرمربی ملوان تاکید کرد: چقدر ملوان مظلوم است که این همه سرش باید مسائلی بیاید. حرف دیگری ندارم. ملوان لیاقتش بیشتر از این حرف‌هاست. امسال هم ملوان می‌توانست صعود کند اما یکسری مسائل و موانع نتوانست ملوان به خاطر مردم عاشقی که دارد لیاقت لیگ برتری شدن دارد. در سطح بالا هیچ حرکتی نیست، گلریزان انجام می‌شود، پول جمع می‌شود، ۴ روز است که ما خبر نداریم که چه اتفاقی افتاده است. قبل از تمرین به مدیر تیم و هیأت مدیره باشگاه پیام دادم که نمی‌توانم بیایم، رویم نمی‌شود به تمرین بیایم، دیروز سر تمرین نرفتم. هیأت مدیره باشگاه از من خواهش کرد شما به تمرین برو ما مشکلات را حل می‌کنیم، کو؟! من از زن و بچه‌ام و بازیکنانم خجالت می‌کشم که بگویم چرا من را به گلریزان می‌برید؟ چرا از من سوء استفاده می‌کنید؟ پس پولش کجا رفته است؟ به کی رسیده است؟ ۱۳۱ میلیون تومان پول گرفته‌ام، نامه هم دارم و به شما نشان می‌دهم، ۱۰۰ تومنش را در دوره آقای دنیامالی گرفته‌ام، این دوره هم باشگاه ۶ میلیون تومان بابت خروجی از استانم داد. دوباره فکر می‌کنم یک ۱۵ میلیون و یک ۱۰ میلیون از زمان رفتن دنیامالی تا حالا پول گرفته‌ام. هزینه تمام زندگی‌ام را خودم می‌دهم در صورتیکه اینها در قراردادم با باشگاه بود.

دست‌نشان ادامه داد: برخی من را متهم می‌کردند که ۳۸۰ میلیون تومان پول گرفته‌ام و عین خیالم نیست. الان جواب زن و بچه و بازیکنانم را بدهند. چقدر می‌توانم صبر کنم؟ طرح و برنامه دادم انجام نشد. آمده‌ام به باشگاه ملوان کمک کنم، حرف‌ها و برنامه‌هایم اگر اجرا نشود من چه کسی هستم؟ به چه دردی می‌خورم؟ اگر جای موفق شده‌ام برنامه‌هایم اجرا شده است. این همه بازی کردیم، این مسابقه امروز فینال ما بود، دریغ از یک ریال پاداش به بازیکنان. چطوری بازیکن باید انگیزه پیدا کند؟ ۱۸ سرباز برای تیم گرفته‌ام چون پول نداشتیم و همان تیم اکنون اینگونه شده است. چه اول فصل و چه نیم‌فصل می‌خواستیم بازیکن بگیریم اما پول نبود، تازه اول فصل که آقای دنیامالی بود و وضعمان خوب بود آن شرایطمان شد. حداقل ۷ بازیکن مورد نظرم جذب نشد چون مسائل مالی درست نمی‌شد، تا اینجا تحمل کردم، تا آخر فصل هم باشم به من سودی نخواهد رسید. شکایت هم بخواهم بکنم که نمی‌کنم باز هم به پول نخواهم رسید، طلب‌های گذشته‌ام مگر پول شد؟ بیش از یک میلیارد از باشگاه‌های دیگر طلبکارم، مگر به پول رسیده‌ام؟ هیچ حقی هم نمی‌توانم داشته باشم، الان هم همین وضعیت است. ثابت کردم برای پول به ملوان نیامدم، به خاطر عشقم آمدم، مردم و ملوان را دوست داشتم آمدم. پیشنهادهای بهتر از ملوان در ابتدای فصل و نیم‌فصل داشتم، حداقل ۳ پیشنهاد خوب داشتم اما با نداری‌های ملوان ساختم، اما با این اشتباهات نمی‌توانم کنار بیایم و غیرتم قبول نمی‌کند. درود به شرف آنهایی که ما را در شکست‌ها تنها نگذاشتند. درود به شرف آنهایی که در غم‌ها ما را تنها نگذاشتند، دست تک تک‌تان را می‌بوسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.