مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: اگر پیمانکار تبلیغات محیطی به تعهداتش عمل نکند از نصب تابلوهای تبلیغاتی در دیدار این هفته پرسپولیس و استقلال جلوگیری می‌کنیم.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی تیم فوتبال ذوب آهن برابر پدیده در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با بیان مطلب فوق، گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و بازیکنان ذوب آهن با انرژی ظاهر شدند. یک تصادف باعث شد تا گل تساوی را دریافت کنیم. در چنین شرایطی تا دقایق پایانی استرس بر تیم حاکم می شود. در نهایت با تجربه بازیکنان و تغییرات امیر قلعه نویی توانستیم در وقتهای تلف شده گل برتری را بزنیم و در هفته ای که تمام تعقیب کنندگان ما پیروز شدند، ذوب آهن هم سه امتیاز را گرفت.

تا آخرین لحظه در لیگ مبارزه می کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که آیا با شرایط جدول تیم شما به نایب قهرمانی راضی شده است؟ تصریح کرد: ما تا آخرین لحظه و بازی لیگ، مبارزه می کنیم و کاری به مسابقات دیگر نداریم.

ذوب آهن تمام راه های گلزنی را امتحان می کند

آذری درباره اینکه کار ذوب آهن در بعضی از مسابقات به دقایق تلف شده می کشد و این تیم بیشتر به بازی مستقیم رو می آورد، یادآور شد: این مسائل در حیطه فنی است. فوتبال شیوه های مختلفی دارد و تیم ما تمام راه ها را امتحان می کند. چون بنده فوتبال بلد نیستم، نمی توانم درباره مسائل فنی نظر بدهم! به هر حال کار در نیم فصل دوم سخت است و تا آخرین لحظه ناامید نمی شویم.

کی روش ارزشش را داشت قانون را عوض کنیم

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ همچنین در خصوص عملکرد کی روش استنلی بازیکن ذوب آهن و اینکه این بازیکن ارزشش را داشت تا قوانین لیگ را برایش تغییر بدهند، گفت: بله همینطور است. ما می دانستیم که کی روش قابلیت زیادی دارد. البته اگر قانونی هم وضع شده است، همه سودش را می برند. نظر ما، نظر و پیشنهاد باشگاه های دیگر هم هست و با آنها در ارتباط هستیم.

پیمانکار پولش را ندهد تابلوهای تبلیغاتی در دربی نصب نمی شود

آذری در پاسخ به این سئوال که بحث درآمد سازمان لیگ از تبلیغات محیطی به کجا رسید؟ یادآور شد: هفته گذشته هیات رئیسه سازمان لیگ تصمیم گرفت در صورتی که پیمانکار و اسپانسر پول باشگاه ها را ندهد، از نصب تابلوهای تبلیغاتی در دیدار این هفته پرسپولیس و استقلال جلوگیری کنیم. این بحث جدی است و سازمان لیگ و شخص مهدی تاج هم به شدت پیگیر آن هستند.

واکنش به ابهامات ایجاد شده از سوی علی کریمی

وی درباره اینکه علی کریمی هم سئوالات زیادی را پیرامون درآمد سازمان لیگ از تبلیغات محیطی مطرح کرده بود، خاطرنشان کرد: ساز و کار واگذاری تبلیغات محیطی مشخص بوده است و نباید به گذشته فلش بک زد! پول باشگاه ها نزد پیمانکار است و همانطور که گفتم همه با جدیت دنبال گرفتن مطالبات هستند.

از سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان طلب داریم

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سئوال که میزان بدهی پیمانکار به سازمان لیگ چقدر است؟ گفت: فکر می کنم از سال گذشته مبلغ ۳۵ میلیارد تومان باقی مانده باشد ولی از مبلغ امسال اطلاع دقیقی ندارم.

زمان مسابقات تیم های پایه باید اصلاح شود

آذری در بخش دیگری از صحبتهایش از تلاش برای تغییر بعضی از قوانین در رده های پایه فوتبال خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان درست نیست و باید اصلاح شود. زمان برگزاری مسابقات باید اصلاح شود چون این بازیکنان از تحصیل باز می مانند. همچنین باید مسابقات در رده پایه به صورت منطقه ای برگزار شود نه کشوری.

با استانداردهای جهانی فاصله داریم

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات رده های پایه در ایران با استانداردهای جهانی فاصله دارد و علمی نیست. به عنوان مثال، برگزاری این مسابقات نباید رقابتی و نتیجه ای باشد. لزومی ندارد بازی های پایه به این شکل برگزار شود. ضمن اینکه این مسابقات طولانی است و باید تغییراتی در زمان برگزاری آن اعمال شود.

مشاور قطری ها بازیکن سابق ذوب آهن بود

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن یادآور شد: این حاصل مطالعات بنده و مذاکرات و گفتگوهایی است که در سفرهای بین المللی داریم. به عنوان مثال وقتی برای بازی با تیم الدحیل به قطر رفتیم، مدیر آکادمی باشگاه خودمان را به این کشور بردیم تا مطالعاتی از تیم های پایه این باشگاه و مرکز تیم های ملی قطر داشته باشد. نکته جالب اینجاست که مشاور اصلی قطری ها، حبیب الله مکوندی بازیکن ذوب آهن در دهه ۵۰ بود. امیدوارم چنین سفرهایی برای کسانی که کارهای اجرایی انجام می دهند، دستاوردی داشته باشد.

یک سورپرایز داریم

آذری در پاسخ به این سئوال که رهاورد امضای تفاهمنامه با دیگر باشگاه های آسیایی برای ذوب آهن تا الان چه بوده است؟ گفت: باشگاه الدحیل علاقه دارد روابط خاصی با ذوب آهن داشته باشد. اتفاقات دیگری هم در حال رخ دادن است که می تواند برای سایر باشگاه ها و فوتبال ایران یک سورپرایز باشد. من معتقدم ایرانی ها در حیطه مدیریت ذاتی و اقتضایی از کشورهای عربی جلوتریم. آینده هم نشان خواهد داد که امضای این تفاهمنامه ها چه نتایجی برای ما داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.