سرمربی منچسترسیتی از تیمش می‌خواهد از بودن در فینال جام اتحادیه انگلیس لذت ببرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آرسنال در فینال جام اتحادیه انگلیس ادعا کرد شاگردان خود را به قصد لذت بردن از رقابت در ورزشگاه ویمبلی به میدان می‌فرستد.

او گفت: حال همه بازیکنان من خوب است.وضعیت خسوس را بررسی خواهیم کرد. او تاکنون ۳ جلسه تمرینی را با تیم پشت سر گذاشته و هر روز بهتر از دیروز می‌شود. استرلینگ یک مصدومیت عضلانی دارد و نمی‌دانم برای فینال آماده خواهد شد یا نه.برای فتح جام تلاش می‌کنیم. افتخار جام بردن برای من نیست. برای باشگاه است. اینجا هستیم تا جام ببریم. در ۳ تورنمنت شانس داریم. اگر براوو در نیمه‌نهایی حضور نداشت، الان در فینال نبودیم. به همین خاطر او شایسته بازی در فینال است.

او در ادامه اظهار داشت: باید از بازی کردن در فینال نترسید، شجاع باشید و برای گل زدن تلاش کنید؛ همان کاری که ما انجام خواهیم داد. فینال‌ها، بازی‌های خاصی هستند اما برای بودن در فینال باید یک چهارم و نیمه نهایی را پشت سر بگذارید. گذر از این مراحل به میزان شجاعت شما بستگی دارد. آرسنال تیم بزرگی است و احتیاج به تعریف و تمجید ندارد. آن‌ها هم مانند ما به فینال می‌آیند تا پیروز شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.