سکاندار چلسی تیمش را آماده پیروزی مقابل منچستریونایتد کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته، سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در حساس‌ترین بازی هفته جاری لیگ برتر انگلیس ادعا کرد مردانش آماده پیروزی در این جدال سخت هستند.

او در این باره گفت: ۳ امتیاز بازی برای ما و منچستریونایتد بسیار حیاتی خواهد بود. رقابت برای رسیدن به لیگ قهرمانان هنوز هم باقی است. تیم‌های بزرگ زیادی وجود دارند و طبیعتاً یکی از تیم‌ها در این رقابت جا می‌ماند.منچستریونایتد همیشه تیم خطرناکی است. آن‌ها هواداران فوق‌العاده‌ای دارند و بسیار فیزیکی هستند. باید خیلی مراقب باشیم. وقتی مقابل تیمی مانند منچستریونایتد بازی می‌کنید، می‌دانید ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. این جدال یک بازی بزرگ برای ما خواهد بود. اگر مانند یک تیم بازی کنیم، می‌توانیم پیروز شویم.

او در ادامه اظهار داشت: دست دادن با مورینیو چیزی نیست که ذهن مرا به خودش مشغول کند و دغدغه من نیست. در گذشته ما صحبت‌هایی علیه هم داشتیم اما علاقه ای ندارم در مورد او صحبت کنم.وقتی در اولدترافورد بازی می‌کنید، شرایط برای شما خاص است اما بعد از بازی خوبی که مقابل بارسلونا داشتیم، این بازی آزمون خوبی برای محک زدن قدرت ماست. نه برای تساوی بلکه تنها به قصد کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.