سرمربی رئال مادرید از تداوم پیروزی‌های تیمش خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از برتری پرگل تیمش مقابل آلاوس در هفته جاری لالیگای اسپانیا از تداوم روند خوب قهرمان اروپا ابراز رضایت کرد.

او در پایان بازی گفت: با چنین بردهایی، اعتماد به نفس ما مدام افزایش می‌یابد. پس از بازی با پاری سن ژرمن در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم. به چنین بردی نیاز داشتیم و باید به همین روند ادامه دهیم. برای پیش رفتن موظفیم به سختی مبارزه کنیم. از سبک بازی و گلزنی رونالدو خوشحالم. فوتبال یک بازی تیمی است. او درک متقابل و همکاری خوبی با کریم داشت. کریم هم خیلی خوب بازی کرد و لایق گلزنی بود. او در بازی بین خطوط خیلی خوب کار می‌کند.

زیزو در ادامه افزود: در نیمه اول مشکلاتی داشتیم. هنوز باید در دفاع پیشرفت کنیم چون حریفان از اشتباهات ما نهایت استفاده را می‌برند. می‌خواهیم دروازه خودمان را در هر بازی بسته نگه داریم. مهم ترین نکته در یک تیم، اتمسفر حاکم بر رختکن است و من بهترین رختکن دنیا را دارم. این فصل ما لحظات بسیار دشواری را سپری کردیم اما متحد ماندیم. کریستیانو در لحظه اعطای پنالتی به بنزما اقدام بسیار زیبایی انجام داد و این موضوع از جو خوب حاکم بر رختکن حکایت دارد. همه بازیکنانم همین گونه فداکار هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.