پیشکسوت پرسپولیس گفت: در حالت طبیعی اگر همه چیز خوب پیش برود پرسپولیس باید در دربی برنده شود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در حالت طبیعی اگر همه چیز خوب پیش برود پرسپولیس باید در دربی برنده شود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید.

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره این بازی گفت: با توجه به غایب‌هایی که پرسپولیس امروز داشت با برنامه برانکو سه امتیاز و نتیجه دلخواه را کسب کرد و موفق شدبا برد راهی دربی شود. پرسپولیس در نیمه اول فشار زیادی روی دروازه استقلال خوزستان آورد و خوشبختانه به گل هم رسید. اما نیمه دوم نگران گل خوردن بود و با ریسک کمتری بازی می‌کرد.

وی افزود:‌ پرسپولیس با همین سیستم ۲۰ امتیاز از دیگر رقبا جلو است و در حقیقت در لیگ مقابل بیشتر تیم‌ها سوار بازی است و اینطور که مشخص است حالا یا هفته آینده و یا هفته‌های بعدی قهرمان خواهد شد.

پنجعلی در مورد نحوه بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: شرایط در لیگ قهرمانان با لیگ بسیار متفاوت است و لیگ قهرمانان تیم‌ها تا دندان مسلح وارد میدان می‌شوند و رقابت مقابل تیم‌های پرامکاناتی چون السد کار بسیار سختی است و باید پرسپولیس خیلی در لیگ قهرمانان مورد حمایت قرار بگیرد تا بتواند موفق شود. آخرین باری که تیمی از ایران در جام باشگاه‌ها عنوانی کسب کرده بیش از ۲۰ سال پیش است و این نشان می‌دهد که ما توان رقابت‌ با تیم‌های بزرگ و قدرتمند آسیا را نداریم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بازی دربی پایتخت گفت: در حالت طبیعی اگر همه چیز خوب پیش برود پرسپولیس باید برنده شود اما دربی شرایط خاصی دارد و یک بازی یک سال را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد به طوری که تا بازی بعدی تیم برنده برای حریف کری می‌خواند اما امیدوارم پرسپولیس با یک بازی خوب، محکم و مردانه به پیروزی برسد و قهرمانی خود را مسجل کند.

پنجعلی در مورد شرایط استقلال نیز گفت: استقلال همچنان اشکالاتی دارد ولی آنها از نظر مسائل روحی و روانی در شرایط خوبی هستند ولی مطمئناً با این اوصاف دربی خوبی را شاهد خواهیم بود. البته قهرمانی با برد در دربی برای پرسپولیسی‌ها بسیار دلچسب است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )