نبردی که خیلی‌ها از چند ماه قبل همه منتظرش بودند، سرانجام از راه رسید؛ جدال چلسی کونته مقابل منچستریونایتد مورینیو.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انگار تقدیر همیشه خواسته بازی منچستریونایتد مقابل چلسی تحت هر شرایطی خاص باشد و این موضوع گاهی اصلا ارتباطی به جدول نداشته است؛ مثل امروز که منچستریونایتد در رده دوم امیدی به قهرمانی ندارد و چلسی در بهترین حالت می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد اما آنچه بازی ساعت ۱۷:۳۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر را جذاب جلوه می‌دهد، نبرد رودرروی مورینیو و کونته است. این ۲ از زمان آغاز کرکری‌هایشان در میانه فصل تا مدتی مدام برای هم پرونده رو کردند.

کونته، مورینیو را به دخالت در امور چلسی متهم کرد و آقای خاص هم جواب او را داد. در ادامه وقتی سرمربی ایتالیایی از بیماری روانی مرد مشهور پرتغالی حرف زد، ژوزه در پاسخ ماجرای درگیری بودن کونته در ماجرای تبانی در فوتبال ایتالیا را مطرح کرد و در ادامه ۲ طرف به شکل خودخواسته سکوت کردند. حالا اما هیچ یک از طرفین برای برتری تیم‌شان در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس کوتاه نمی‌آیند.

شرایط فعلی

منچستریونایتد پس از برتری در مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی انگلیس و تساوی دلگرم کننده در خانه سویا در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیمی می‌رود که به خاطر یک اشتباه برتری خانگی مقابل بارسلونا را از دست داد و با تساوی بازی رفت لیگ قهرمانان را به اتمام رساند.

منچستریونایتد ۵۶ امتیازی برای حفظ رده دوم به برتری در این بازی نیاز دارد و چلسی، تیم ۵۳ امتیازی رده چهارم می‌داند در صورت پیروزی هم‌امتیاز شیاطین سرخ می‌شود.

غایبان بازی

چلسی، بارکلی، لوئیس و باکایوکو را در اختیار ندارد. منچستریونایتد هم در روز بازگشت بایلی به میادین کماکان از حضور زلاتان، روخو، بلیند، جونز و فلینی محروم است.

رویارویی‌های قبلی

در ۱۷۸ بازی قبلی، منچستریونایتد ۷۳ بار پیروز شده و نسبت به چلسی که ۵۲ بار مچ شیاطین سرخ را خوابانده، اوضاع بهتری دارد. ۵۳ رقابت بین ۲ تیم هم برنده‌ای نداشته است.

نکات کلیدی

*منچستریونایتد در ۱۱ بازی گذشته، ۹ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده. آن‌ها این فصل در مجموع در ۲۳ بازی گل نخورده‌اند و بین تمام‌ تیم‌های لیگ برتر رکورددار هستند.

* مورینیو تا به حال ۶ بار مقابل چلسی بازی کرده و ۳ بار برده و ۳ بار باخته است.

*مارتین اتکینسون، داور مشهور انگلیسی چهارمین قضاوت این فصل خودش در بازی‌های منچستریونایتد را در دیدار چلسی مقابل شیاطین سرخ انجام خواهد داد.

ترکیب احتمالی

منچستریونایتد: دخه‌آ، بایلی، اسمالینگ، والنسیا، یانگ، مک‌تومینی، ماتیچ، پوگبا، ماتا، سانچس و لوکاکو

چلسی: کورتوا، رودیگر، کریستنسن،آزپلیکوئتا، زاپاکاستا، آلونسو، کانته، فابرگاس،ازار، موراتا و ویلیان

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.