وکیل دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی در خصوص شکایت این بازیکن از باشگاه نفت و گرفتن حکم توقیف اموال ارائه داد.

وکیل دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی در خصوص شکایت این بازیکن از باشگاه نفت و گرفتن حکم توقیف اموال ارائه داد. مصطفی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حکمی که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس علیه باشگاه نفت که سابقه بازی در آن را دارد گرفته است، گفت: باید عنوان کنم برای اولین بار است که یک بازیکن با شکایت به دادگستری حکم توقیف اموال می‌گیرد و تا پیش از این هیچ بازیکنی موفق به انجام این کار نشده است این مسئله می‌تواند دریچه جدیدی به روی بازیکنان طلبکار از باشگاه‌ها باز کند و آنها می‌توانند امیدوار باشند که با شکایت از باشگا‌ه‌های بدهکار به دادگستری بتوانند برای گرفتن طلب‌شان اقدام کنند.

وی افزود: در حکمی که ما علیه باشگاه نفت گرفتیم این باشگاه ۱۰ روز فرصت دارد که از تاریخ ابلاغ حکم بدهی بیرانوند را بپردازد. طبق ماده ۳۴ قانون اجرای احکام مدنی باشگاه نفت ۱۰ روز پس از ابلاغ حکم باید این حکم را اجرا کند و اگر این اتفاق رخ ندهد طبق قانون اجرای احکام مدنی می‌توانیم اقدام به توقیف و فروش اموال باشگاه نفت بپردازیم تا مطالبات موکلم را وصول کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.