مسابقات مرحله یک شازنزدهم نهایی لیگ اروپا در شهرهای مختلف این قاره پیگیری شد.

مسابقات مرحله یک شازنزدهم نهایی لیگ اروپا در شهرهای مختلف این قاره پیگیری شد. به گزارش خبرگزاری فارس، امشب و در شهرهای مختلف اروپا دیدارهای مرحله برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برگزار شد و تکلیف برخی از تیم‌های صعودکننده به مرحله بعدی مشخص شدند.

نتایج کامل مسابقات به شرح زیر است:

*اتلتیکو مادرید اسپانیا  یک  -   کپنهاگن دانمارک   صفر

اتلتیکومادرید در دیدار رفت نیز با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسیده بود. نماینده مادرید در مجموع رفت و برگشت به پیروزی ۵ بر یک رسید و راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

*دیناموکیف اوکراین  صفر   -  آ اک آتن یونان   صفر

مسابقه رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود، اما نماینده یونان به دلیل گل زده در خانه تیم اوکراینی توانست جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را به دست آورد.

* زنیت روسیه  ۳  -    سلتیک اسکاتلند  یک

در دیدار رفت سلتیک با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بود اما در مسابقه برگشت با سه گل شکست خورد و در پایان نماینده روسیه در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت به برتری ۳ بر یک دست یافت و راهی مرحله بعد شد.

* لایپزیک آلمان  صفر  -   ناپولی ایتالیا  ۲

دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر یک به صعود نماینده آلمان تمام شده بود،‌اما در مسابقه برگشت ناپولی در خانه لایپزیک به پیروزی دو بر صفر دست یافت. در مجموع لایپزیک و ناپولی به نتیجه سه بر سه رسیدند،‌اما در پایان ناپولی به مرحله بعد صعود کرد.

*ویا رئال اسپانیا   صفر  - لیون فرانسه  یک

لیون در دیدار رفت با نتیجه ۳ بر یک پیروز شده بود  و با توجه به برتری در مسابقه برگشت توانست در مجموع با پیروزی ۴ بر یک به مرحله بعد صعود کند.

*ویکتوریا جمهوری چک  ۲  -پارتیزان بلگراد   صفر

مسابقه رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود، اما در مسابقه برگشت نماینده جمهوری چک به برتری ۲ بر صفر دست یافت و در مجموع با برتری ۳ بر یک راهی مرحله بعدی شد.

*لاتزیو   ایتالیا  ۵   - استوابخارست رومانی یک

استوابخارست با وجود اینکه در مسابقه رفت به پیروزی یک بر صفر رسیده بود، اما در مسابقه برگشت ۵ گل خورد تا در مجموع با نتیجه ۵ بر ۲ بازنده شود و از رسیدن به مرحله بعدی محروم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.