معاون نخست‌وزیر روسیه زمان برگزاری بازی آزمایشی ورزشگاه سامارا جهت میزبانی از دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، ویتالی موتکو گفت: روز ۲۸ آوریل ۲۰۱۸ میلادی (۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) در ورزشگاه سامارا یک دیدار آزمایشی برگزار خواهد شد تا آمادگی آن برای میزبانی از بازی‌های جام جهانی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

ورزشگاه سامارا میزبانی چهار دیدار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در مراحل گروهی، یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی را بر عهده دارد. این رقابت‌ها در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر برگزار خواهد شد.

ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه و آلکسی سوروخین، رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال امروز (چهارشنبه) راهی سامارا شدند تا باندهای جدید فرودگاه این شهر جهت بهره‌برداری رسمی در این رقابت‌ها مورد ارزیابی قرار دهند. کوروموچ یکی از فرودگاه‌های جدید روسیه است که جهت ورود میهمانان و هواداران فوتبال در طول جام جهانی ۲۰۱۸ ساخته شد.

جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.