تب استفاده از فوتبال در جشنواره امسال هم داغ بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جشنواره فیلم فجر۳۶ به روز پایانی خود رسیده است. این فستیوال البته امسال هم کلی شاهد صحنه هایفوتبالی در فیلم هایش بوده است. از فیلم های جنگی گرفته تا بازی پژمان منتظری درفیلمی روشنفکرانه و ژانری متفاوت که خودش درباره آن می گوید:«خب خیلی فیلم خاصیاست سوتفاهم. یا خوش تان می آید و خیلی لذت می برید یا تماشایش برای تان سخت میشود. من که خودم خیلی دوستش دارم.»

البته سوتفاهم معتمدی اصلا گریز ورزشی ندارد ودرست به عکس آن مثلا فیلم عرق سرد سراسر فوتبالی است و به ماجرای معروف ممنوعالخروجی یکی از ملی پوشان فوتبال بانوان ایران پرداخته و حتی علی کفاشیان هم داردالبته با کمی تغییر اسمش را گذاشته اند کبکانیان!

در لاتاری که یکی از کاراکترهای اصلی قصه یکمربی فوتبال است و بازی فوتبال هم در آن دارد . در فیلم جنگی تنگه ابوقریب ، کریاستقلالی و پرسپولیسی دارد و یکی از کاراکترهای اصلی داستان که پرسپولیسی است بهگلزنی های فرشاد پیوس و تقش کلیدی او در سال ۶۷ اشاره می کند. سالی که فرشاد بعد از آقای گلی متوالی چند ساله درفوتبال تهران ، برای دو سالی به قطر رفت.

در مصادره مهران احمدی هم صحنه گل های ایران وآمریکا پخش می شود و رضا عطاران شوخی بامزه ای با آن گل ها ، استیلی و مهدوی کیامی کند!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.