اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مربی صبوری هستم اما به دلیل اهانتی که به بازیکنان تیمم صورت گرفت؛ به طور حتم تا هفته آینده تیم را تحویل و تحت هر شرایطی استعفا می‌دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: نتیجه دیدار امروز برای ما مناسب بود زیرا در شرایط بسیار دشواری بازی را انجام داده ایم. بازیکنان تیم ما با حداقل ها در این تیم مانده اند و برای کسب نتایج بسیار خوب همه تلاش خود را به کار می برند. تا کنون نتایج خوبی را به دست آورده ایم و با یک بازی عقب‌افتاده هنوز در رتبه دوم و سوم جدول قرار داریم.

وی افزود: در فصل گذشته تیم ما در رتبه های پایین جدول قرار داشت اما به دلیل بازی های خوبی که انجام داده ایم در این فصل در جایگاه خوبی قرار گرفته ایم. هواداران تیم باید به این مسئله واقف باشند. هواداران باید در این خصوص منطقی فکر کنند و از تماشای یک بازی حرفه ای لذت ببرند.

پور موسی با بیان اینکه برخی هواداران انتظارات بالایی دارند، گفت: بازیکنان تیم ما از همان ابتدای شروع بازی بسیار خوب عمل کردند و بهتر بود تا تماشاچیان از بازیکنان تیم خود حمایت کنند نه اینکه بدون در نطر گرفتن شرایط فعلی آنها شعار هایی ناپسند بدهند. اینکه بازیکنانی که در شرایط مصدومیت هم وارد زمین می شوند و غیرتمندانه بازی می کنند باز هم ناسزا می شنوند؛ بسیار ناراحت کننده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه بازیکنان نباید در شهر خودشان مورد فحاشی قرار بگیرند، گفت: مربی صبوری هستم اما به دلیل اهانتی که به بازیکنان تیمم صورت گرفت؛ به طور حتم تا هفته آینده تیم را تحویل و تحت هر شرایطی استعفا می‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.