سرمربی تیم مشکی‌پوشان مشهد گفت: در دیدار مقابل پیکان جریان بازی طوری بود که از ۹ موقعیت نتوانستیم استفاده کنیم و روی یک پنالتی اشتباه گل خوردیم.

سرمربی تیم مشکی‌پوشان مشهد گفت: در دیدار مقابل پیکان جریان بازی طوری بود که از ۹ موقعیت نتوانستیم استفاده کنیم و روی یک پنالتی اشتباه گل خوردیم. به گزارش خبرگزاری فارس، رضا عنایتی سرمربی تیم مشکی‌پوشان مشهد بعد از شکست تیمش مقابل پیکان گفت: درباره بازی نمی‌دانم چه باید بگویم. جریان بازی طوری بود که از ۹ موقعیت نتوانستیم استفاده کنیم و روی پنالتی اشتباه گل خوردیم. داوری بازی ایراد داشت اما توپ توی گل نرفت و زحمات ما دیده نشد. خیلی راحت موقعیت از دست دادیم. تبریک به پیکان می‌گویم و ما باید تلاش کنیم در ادامه شرایط بهتر شود.

وی درباره اینکه آیا ریسک نکردید که هدایت مشکی‌پوشان را در این شرایط به عهده گرفتید، افزود: قطعاً ریسک کردم. در نیم‌فصل اول این تیم می‌توانست نتایج بهتری به دست بیاورد. همه تیم‌ها با شناخت بیشتری مقابل هم قرار می‌گیرند و خیلی سخت است شما در نیم‌فصل دوم به تیم اضافه شوید. ما در هر بازی ۶-۷ موقعیت صددرصد از دست می‌دهیم اما توپ‌ها درون دروازه نمی‌رود. از هواداران و مسئولان باشگاه که از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم. من استعفا می‌دهم چرا که سعی کردم به تیم کمک کنم اما به خاطر بدشانسی این اتفاق نیفتاد. امیدوارم هر کسی می‌آید بتواند به مشکی‌پوشان کمک کند چرا که این تیم پتانسیل بالایی دارد و شاید نبودن من بتواند به تیم کمک کند. از همه هواداران مشهدی تشکر می‌کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. همچنین از کادر فنی و بازیکنان عذرخواهی می‌کنم که اگر گاهی سخت گرفتم و امیدوارم مشکی‌پوشان در لیگ برتر بماند.

عنایتی درباره اینکه آیا این استعفا به دلیل فشار مدیران بوده یا یک تصمیم شخصی، اظهار داشت: هیچ فشار مدیریتی به من وارد نشد. مدتی که اینجا بودم تلاش کردم وضعیت تیم را تغییر دهم شاید فوتبالی که ارائه می‌دادیم باکیفیت باشد اما موقعیت از دست می‌دهیم و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان درست استفاده کنیم که این موضوع به من هم فشار می‌آورد و امیدوارم شرایط به روال عادی برگردد.

این مربی در مورد اینکه آیا مسئولان باشگاه با استعفایش موافقت خواهند کرد یا خیر، گفت: این را باید از خودشان بپرسید. من تصمیم گرفتم و امیدوارم شرایط جدیدی رخ دهد.

عنایتی درباره اینکه نامش در لیست ارائه شده به خبرنگاران در قسمت سرمربی مشکی‌پوشان نوشته نشده بود، خاطرنشان کرد: مسئله خاصی نیست. شاید نامم جا افتاده باشد البته بعد این لیست را تغییر دادند. این چیزها مهم نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.