با صعود دوباره بارسلونا به فینال جام حذفی اسپانیا، حرف و حدیث‌ها درباره محل برگزاری این بازی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بارسلونا و سویا فینالیست‌های جام حذفی اسپانیا در فصل ۱۸-۲۰۱۷ خواهند بود، دیداری که ۲۱ آوریل (اول اردیبهشت) برگزار می‌شود و محل برگزاری آن هنوز مشخص نیست.

در یکی دو فصل گذشته، بارسلونا که ۵ بار متوالی به فینال جام حذفی اسپانیا صعود کرده، تلاش فراوانی داشت که این بازی را در خانه رقیب دیرینه‌اش رئال مادرید به عنوان زمین بی‌طرف برگزار کند اما هر بار تیم مادردی با بهانه‌‌هایی از جمله برگزاری کنسرت، از قبول میزبان این بازی خودداری کرد و به این ترتیب فینال کوپا دل‌ری در مکان‌هایی مانند ورزشگاه ویسنته کالدرون (خانه قبلی اتلتیکومادرید) یا مستایا (خانه والنسیا) برگزار می‌شد.

امسال که دوباره خبری از رئال مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا نیست، احتمالاً شائبه‌‌هایی درباره احتمال برگزاری فینال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکل خواهد گرفت اما بعید به نظر می‌رسد که قهرمان اسپانیا حاضر به پذیرایی از رقیب کاتالان و تدارک جشن قهرمانی احتمال این تیم در خانه‌اش شود.

طبق اعلام نشریه مارکای اسپانیا، تصمیم نهایی درباره محل برگزاری فینال جام حذفی اسپانیا، در جلسه‌ای که روز دوشنبه هفته آینده در حضور مدیران باشگاه‌های لالیگا برگزار می‌شود، اتخاذ خواهد شد. پیش از این خوسه کاسترو، رئیس باشگاه سویا تقاضای برگزاری این بازی در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان، ورزشگاه خانگی سویا را داده بود اما حضور بارسلونا در فینال احتمال برگزاری این بازی در ایالت آندلس را کاهش می‌دهد.

گزارش‌ها حاکی از احتمال برگزاری بازی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو است، ورزشگاه تازه تأسیس اتلتیکو مادرید که در ابتدای فصل جاری افتتاح شد و به نظر می‌رسد که در نهایت گزینه اجتناب‌ناپذیر فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برگزاری نبرد باسا و سویا خواهد بود، هرچند انتخاب این ورزشگاه برای برگزاری فینال کوپادل‌ری، منجر به تغییر زمان برگزاری روخی بلانکو با رئال بتیس در لالیگا خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.