رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: نکاتی که سرمربی صنعت نفت درباره برنامه‌ریزی مسابقات می‌کند بی‌معرفتی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید فتاحی در پایان دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان گفت: ابتدا باید از هواداران صنعت نفت تشکر کنم که امروز به تشویق تیم خود پرداختند. اینکه سرمربی صنعت نفت عنوان می‌کند بی‌انصافی شده، باید چه کار دیگری انجام بدهیم مگر کمالوند درخواست نداد که بازی با استقلال در جام حذفی به تعویق بیفتد، هم استقلال و هم صنعت نفت درخواستی برای تعویق دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی داشتند.

وی افزود: این برنامه‌ریزی از قبل صورت گرفته بود و همه نیز آن را می‌دانستند حالا این که تیمی نتیجه نمی‌گیرد نباید تقصیر برنامه‌ریزی سازمان لیگ عنوان شود.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اظهار داشت: بازی صنعت نفت و استقلال در حالی برگزار شد که استقلال سفری به آبادان داشت و این شرایط برای صنعت نفت رقم نخورد. در ضمن صنعت نفت در دیدار بعدی خود فقط یک مسیر یک‌ساعته تا اهواز را طی کرد و به مصاف فولاد رفت، این در حالی بود که استقلال یک پرواز دیگر را تجربه کرد و به اصفهان رفت.

فتاحی عنوان کرد: این از بدشانسی صنعت نفت بود که بازی‌اش با پرسپولیس در هفته هشتم به دلیل دیدار سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. ما با همه مربیان تعامل داریم، اما کمالوند در این موضوع بی‌معرفتی می‌کند.

وی در پاسخ به این موضوع که گفته می‌شود سازمان لیگ هوای پرسپولیس و استقلال را دارد، گفت: هرگز چنین موضوعی نیست ما در بحث برنامه‌ریزی کار را طوری جلو می‌بریم که فاصله ۲ دیدار کمتر از ۳ روز نباشد و این شرایط برای همه تیم‌ها رعایت می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.