طبق قانون سازمان لیگ دو بازیکن جدید استقلال نمی‌توانند پیراهن‌های شماره ۸ و ۱۰ را به دو بازیکن خارجی و جدید این تیم اختصاص بدهند.

طبق قانون سازمان لیگ دو بازیکن جدید استقلال نمی‌توانند پیراهن‌های شماره ۸ و ۱۰ را به دو بازیکن خارجی و جدید این تیم اختصاص بدهند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه استقلال تصمیم داشتند پیراهن‌های شماره‌های ۱۰ و ۸ را به ماما بابا تیام و بویان اختصاص بدهند اما طبق قانون سازمان لیگ امکان پوشیدن این شماره‌های برای دو بازیکن جدید نیست.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این‌باره گفت: ما از سال گذشته اعلام کرده‌ایم که تیم‌ها از شماره یک تا ۹۹ را به بازیکنان خود اختصاص بدهند و حتی در مورد بازیکنان دیگر هم در سال‌های گذشته چنین درخواست‌هایی وجود داشت اما طبق قانون دو بازیکن جدید استقلال نمی‌توانند پیراهن‌های شماره ۸ و ۱۰ را به تن کنند.

با توجه به اینکه کارت زرد و قرمزهای بازیکنان در سامانه ثبت می‌شود و سامانه نمی‌تواند طبق اسامی بازیکنان ۳ کارته و محروم را مشخص کند امکان اینکه دو بازیکن در یک فصل یک شماره پیراهن را در اختیار بگیرند وجود ندارد.

البته برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا این دو بازیکن می‌توانند چنین پیراهن‌هایی را بپوشند و قانون چنین اجازه‌ای را می‌دهد اما در مسابقات لیگ امکان‌پذیر نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.