سرمربی تیم ملى فوتسال کشورمان گفت که اعضای این تیم، شب گذشته تا پاسی از شب به علت زلزله های متوالی چین تایپه، بیدار بودند.

سید محمد ناظم‌الشریعه درباره پیروزی ۵ بر ۳ و سخت تیم ملی فوتسال ایران مقابل عراق در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم (پویا) گفت: هربازی شرایط خاص خودش را دارد. عراق در این مسابقه بسیار باانگیزه ظاهر شد و ما هم باید از شرایط بازیکنان خود مراقبت می‌کردیم. حواس‌مان به دیدارهای بعدی بود و مواظب بودیم که آنها اخطار نگیرند یا مصدوم نشوند. خدا را شکر در این مسابقه به پیروزی رسیدیم و به عنوان سرگروه به یک‌چهارم نهایی صعود کردیم.

وی درباره دیدار فردای ملی‌پوشان کشورمان با تایلند در دور یک‌چهارم نهایی اظهار داشت: روی کاغذ احتمال رویارویی با تایلند در این مرحله بسیار کم بود. این بازی هم شرایط خود را دارد، اما مشکلی نیست. اگر بازیکنان ما سالم باشند و تمرکز خود را حفظ کنند، می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد زلزله‌های پیاپی و شدید در چین تایپه تصریح کرد: ما تا ساعت ۳ صبح زلزله درگیر زلزله بودیم. چند زلزله شدید در چین تایپه آمد که برای مردم این کشور عادی است. این اتفاق اما برای ما غیرعادی بود و بیشتر بازیکنان تا صبح نخوابیدند.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که آیا وضعیت غذایی اعضای تیم ملی بهتر شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: وضعیت ما از ابن لحاظ هیچ تغییری نکرده و اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.