پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم ضعف دارد و باید در پست‌های مختلف تقویت شود.

نوید اصغری - خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجیدنامجو مطلق پیشکسوت تیم استقلال تهران درباره شرایط فعلی استقلال، کمبود بازیکن دراین تیم و مسائل دیگر درباره آبی های پایتخت صحبت کرده است که در ادامه می خوانید:

*استقلال تهران روز گذشته به ذوب آهن باخت.آیا به خاطر این باخت می شود گفت استقلال ضعف دارد؟

بله استقلال از لحاظ نفرات و اسکلت تیمیضعف دارد ولی از زمانی که شفر به استقلال آمده توانسته ضعف های استقلال را بپوشاند.شفر استقلال را متحول کرده و با همه ضعف هایی که در استقلال بوده نتایج خوبی کسب کردهاست. البته استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به جذب چند بازیکن با کیفیت دیگر همدارد. به هر حال باید دست شفر در نیمکت پر باشد. در غیر اینصورت این تیم نمی تواندموفقیتی در آسیا به دست آورد. لازم به ذکر است که مشکل استقلال ارتباطی به شفر نداردو مشکلات این تیم از لحاظ بازیکن است. همچنین شفر از زمان آمدنش به استقلال توانستهبا همین نفرات نتایج خوبی کسب کند.

*کمبود بازیکن استقلال مربوط به کدام پستدر این تیم است؟

استقلال باید در خط حمله بازیکن جذب کندو همچنین باید سمت چپ این تیم هم تقویت شود. استقلال در دفاع چپ و هافبک چپ کمی مشکلدارد که باید برطرف شود.

* استقلال در حالی که قرار بود یک مهاجمگلزن جذب کند، امروز با یک هافبک قرارداد امضا کرده است. جذب این بازیکن جدید در شرایطیاست که ترافیک در خط میانی استقلال زیاد است و این تیم بازیکنان خوبی در وسط زمین دارد.به نظر شما آیا نباید استقلال تمرکزش را روی جذب مهاجم می گذاشت؟

استقلال این کار را کرده و با خیلی از بازیکنانمذاکراتی را داشته است. حتی من شنیده ام که با چند نفر از آن ها هم توافقاتی صورت گرفتهاست. درست است که قراردادی هنوز امضا نشده اما این دلیل بر این نمی شود که استقلالاقدامی در جذب مهاجم نکرده است. جذب مهاجم قطعا جزو برنامه استقلال قرار دارد اما باتوجه به تلاش مدیران هنوز قراردادی به امضا نرسیده است. من معتقدم باید استقلال درخط حمله دو بازیکن باید جذب کند نه یک بازیکن.

*چند هفته پیش دو بازیکن برای امضای قراردادبا استقلال به تهران آمدند اما در تست های پزشکی رد شدند. به نظر شما آیا واقعا مشکلپزشکی بوده است یا... .

من که با آن ها دیداری نداشتم اما مطمئنهستم که یکی از آن ها مشکل آسیب دیدگی داشته است. اینکه مدیران نتوانستند بازیکنی جذبکنند کمی مشکل ساز است، باید پیگیری شود تا مشکل مشخص شود. باید پرسید که چرا در اینهمه زمانی که داشتیم، نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را خریداری کنیم؟

*یکی از همان دو بازیکنی که در تست هایپزشکی استقلال رد شد، چند روز پیش با یک تیم در لیگ برتر پرتغال به توافق رسید و بهاین تیم پیوست. می شود گفت که مشکل از ما بوده است؟ به دلیل اینکه قطعا پرتغالی هاهم با یک بازیکن مصدوم قرارداد امضا نمی کنند. به نظر شما مشکل از کجاست؟ علاوه برآن اینجا این سوال پیش می آید که اگر آن مهاجم خوب بوده چرا استقلال با او قراردادامضا نکرده است؟

نمی دانم اما من در گفتگویی که با دکترنوروزی پزشک استقلال داشتم، ایشان تایید کردند که این بازیکن مصدومیت داشته است. وقتیدکتر نوروزی بگویند که آن بازیکن مصدوم بوده ، پس قطعا مصدوم بوده است. من بیشتر ازاین نمی توانم در این رابطه صحبت کنم و نمی دانم که این بازیکن به چه شکلی با یک تیمیدر لیگ پرتغال قرارداد بسته است. آن چیزی که مشخص است، قطعا این بازیکن مصدوم بودهکه استقلال با او قراردادی امضا نکرده است.

*عملکرد وریا غفوری را چگونه ارزیابی میکنید. این بازیکن خودش می گوید من در حال حاضر در بهترین فرم خود هستم و همیشه می خواستمدر این سطح بازی کنم. دیدیم که او روز گذشته به ذوب آهن هم گل زد و عملکرد قابل قبولیدراین بازی داشت.نظر شما در ارتباط با این بازیکن ملی پوش چیست؟

غفوری در این چند بازی اخیر استقلال نمایشبسیار خوبی داشته است. در کل این بازیکن کیفیت خوبی دارد و همیشه جزو بازیکنان مدنظرکی روش بوده است. البته در اوایل فصل او هم مثل بازیکنان دیگر استقلال افت داشت ولیتوانست به خوبی خود را پیدا کند و به شرایط خوب خود مثل دیگر بازیکنان این تیم بازگردد.

*با توجه به همه شرایط فعلی استقلال، جایگاهاین تیم را در پایان لیگ برتر امسال در چه رتبه ای می بینید؟

من خیلی امیدوار هستم که این تیم بتوانددر پایان لیگ جزو سه تیم اول باشد، به دلیل اینکه این تیم توانایی این کار را دارد.استقلال اگر ذوب آهن را روز گذشته شکست می داد حتی می توانست به نایب قهرمانی فکر کند.البته بازی های زیادی باقی مانده است و من امیدوارم این تیم در پایان فصل جزو سه تیماول جدول باشد.

*طبق گفته شما، استقلال امسال می تواندسهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

بله استقلال به یقین می تواند سهمیه لیگقهرمانان آسیا را بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.