یک روزنامه اسپانیایی خبر دیدار دوستانه ایران با لیبی در تاریخ ۲۳ اسفند ۹۶ را تایید کرد و همچنین از رویارویی مردان کارلوس کی‌روش با الجزایر، ازبکستان، ترکیه، یونان و ایتالیا خبر داد.

یک روزنامه اسپانیایی خبر دیدار دوستانه ایران با لیبی در تاریخ ۲۳ اسفند ۹۶ را تایید کرد و همچنین از رویارویی مردان کارلوس کی‌روش با الجزایر، ازبکستان، ترکیه، یونان و ایتالیا خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه ال‌موندو دیپورتیو در گزارشی اعلام کرد تیم ملی ایران به عنوان یکی از حریفان اسپانیا در جام جهانی روسیه، اولین دیدار خود را در مرحله آماده‌سازی برای مسابقات ۲۰۱۸ در ورزشگاه آزادی و در تاریخ ۲۳ اسفند برابر لیبی انجام می‌دهد.

این نشریه نوشت این اولین مسابقه تیم کارلوس کی‌روش برای مسابقات روسیه است  و بعد از آن در تاریخ ۲۷ مارس(۷ فروردین ۹۷) با الجزایر در تهران، ۸ مه(۱۸ اردیبهشت ۹۷) برابر ازبکستان، ۲۰ مه(۳۰ اردیبهشت) در استانبول برابر ترکیه می‌ایستد.

ال‌موندو همچنین عنوان کرد ایران در حال برنامه‌ریزی است جدالی دوستانه مقابل یونان در تاریخ ۲ ژوئن(۱۲ خرداد ۹۷) در اتریش انجام دهد.

این نشریه همچنین براساس یکسری منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال ایران عنوان کرد که برای رویارویی با تونس، سنگال یا بوسنی در ماه مارس، سوریه ، لبنان یا اردن در ماه مه ، همچنین یک تیم اروپایی که احتمالا ایتالیا خواهد بود، قبل از حضور در روسیه تلاش می‌شود.

ال‌موندو همچنین خبر داده ایران در روسیه و در تاریخ ۸ ژوئن(۱۸ خرداد) یک دیدار مقابل حریفی محلی برگزار می کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )