سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول اعتراف کرد که از عملکرد شاگردانش در سوانزی راضی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ پس از شکست یک بر صفر تیمش در خانه سوانزی در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس که فرصت هم‌امتیاز شدن با چلسی رده سومی را از قرمزپوشان مرسی‌ساید گرفت، اعتراف کرد که از عملکرد نه چندان خوب مردانش راضی نیست.

کلوپ که تیمش بیش از ۵۰ دقیقه وقت داشت از شکست برابر قعرنشین جدول فرار کند اما این کار را نکرد تا روند شکست‌ناپذیری‌اش در تمامی رقابت‌ها (با ثبت ۱۸ بازی) به پایان برسد، به خبرنگاران گفت: من بیشتر بابت عملکرد تیمم متأسفم تا نتیجه بازی. نتیجه همیشه حاصل عملکرد خودمان است. ما در این بازی به اندازه کافی خوب کار نکردیم به خصوص در نیمه اول. آنگونه که دوست داشتیم بازی نکردیم.

کلوپ ادامه داد: از تیمی مانند سوانزی انتظار نمی‌رفت که تماشایی بازی کند. آنها می‌بایست می‌جنگیدند و ما هم می‌خواستیم بجنگیم. ما البته بیشتر توپ را در اختیار داشتیم و برای استفاده از آن برنامه داشتیم. در نیمه دوم عملکردمان بیشتر شبیه آن چیزی بود که از ابتدای مسابقه می‌خواستیم. بازی بد ما به آنها اعتماد به نفس داد و اینگونه بود که با گذشت هر دقیقه از بازی، فشار حریف افزایش پیدا می‌کرد. من انتظار نداشتم که ما بهترین بازی‌مان را ارائه کنیم اما ما باید بعضی کارها را در زمان درستش انجام دهیم تا شایستگی بردن چنین مسابقه‌ای را می‌داشتیم. الان چه احساسی دارم؟ باید بگویم که لایق کسب پیروزی نبودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.