مدافع تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد، این تیم در پایان فصل جاری لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

محمد دانشگر در مورد پیروزی سایپا برابر تراکتورسازی تبریز به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این درست که است که تراکتورسازی شرایط چندان خوبی ندارد، ولی آنها مهره‌های توانمندی دارند و شکست دادن این تیم در تبریز کار سختی بود. خدا را شکر که سه امتیاز حساس گرفتیم.

مدافع تیم فوتبال سایپا در واکنش به توهین‌هایی که در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به علی دایی شد، خاطر نشان کرد: دایی در فوتبال ایران یک شخصیت ممتاز است و نمی‌دانم چرا به او توهین کردند. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی در مورد اینکه آیا سایپا می‌تواند امسال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، تصریح کرد: صحبت کردن در مورد کسب سهمیه آسیا زود است و ما باید بازی به بازی جلو برویم. در نیم‌فصل دوم نتیجه گرفتن سخت می‌شود و شما می‌بینید که همه تیم‌ها امتیاز از دست می‌دهند. با این حال امیدوارم در پایان فصل سهمیه آسیا را کسب کنیم.

دانشگر با اشاره به مشکلات مالی سایپا اظهار داشت: قسمت کوچکی از مشکلات ما حل شد و بازیکنان قبل از بازی با استقلال ۱۰ درصد از مبلغ قراردادشان را گرفتند. البته به من هنوز پول نداده‌اند و باشگاه قول داده است که به‌زودی پول را به حسابم واریز کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.