امید ابراهیمی که به دلیل سرماخوردگی یکی دو جلسه تمرین آبی پوشان را از دست داده بود، امروز کامل تمرین کرد تا مشخص شود مشکلی برای حضور در ترکیب تیمش ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، خیال شفر بابت استفاده از امید ابراهیمی در دیدار حساس این تیم در هفته بیست و یکم آسوده شد. ابراهیمی که یکی از بهترین بازیکنان سال‌های اخیر آبی پوشان است، به دلیل سرماخوردگی یکی دو جلسه تمرین تیمش را از دست داد تا این نگرانی ایجاد شود که برای دیدار مقابل پارس جنوبی مشکل دارد. هافبک میانی آبی پوشان در تمرین نوبت صبح تیمش حضور یافت و به صورت کامل با دیگر همبازیانش تمرین کرد تا نگرانی سرمربی آلمانی آبی پوشان کاملا از بین رفته و به استفاده از این بازیکن مطمئن گردد.

دیگر بازیکن این تیم که وضعیتش برای این بازی مشخص نبود و هنوز هم مشخص نیست، داریوش شجاعیان است. این بازیکن آخرین باری که برای آبی پوشان به میدان رفت دیدار مقابل سایپا بود که در همان بازی به دلیل آسیب دیدگی از زمین بازی خارج شد.

شجاعیان در این مدت دوران درمانش را سپری کرد اما این که در بازی مقابل پارس جنوبی جم مورد استفاده قرار بگیرد یا خیر، در وهله نخست بستگی به نظر کادر پزشکی این تیم دارد. در صورتی که کادر پزشکی استقلال استفاده از این بازیکن را بدون مشکل ببیند، آن قوت تصمیم با شفر است که آیا از این بازیکن در ترتکیب تیمش استفاده بکند یا خیر.

تاکنون کمتر دیده شده که شفر از بازیکنی که بیشتر از دو جلسه تمرینی تیمش را در طول هفته از دست داده در ترکیب ثابت استفاده کند و این موضوع باعث می‌شود حتی اگر شجاعیان از نظر سلامت بدنی مشکلی نداشته باشد، پشت تصمیم شفر بماند.

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۲۹ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد، در هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه پنجم بهمن میزبان تیم دوم جدول رده بندی، پارس جنوبی جم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.