مدافع میانی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برای علی کریمی اخلاق و انضباط بسیار مهم است و سپیدرود بعد از آمدن او شرایط مناسبی پیدا کرده.

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی سپیدرود برابر سپاهان اصفهان گفت: ما برد دلچسبی را به دست آوردیم و خوشحالم که شرایط بهتری پیدا کرده‌ایم. در طول هفته تمام تمرکزمان روی این بود که سه امتیاز را بگیریم و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

وی با ابراز خرسندی از پیوستن به سپیدرود خاطر نشان کرد: بعد از اینکه با پیشنهاد علی کریمی مواجه شدم، در نهایت تصمیم گرفتم به رشت بروم. من امیدوارم که بتوانم انتظارات کریمی را برآورده کنم. شرایط فعلی‌ام بد نیست، ولی هنوز صددرصد آماده نیستم، چون در نیم‌فصل اول بازی نکردم. با این حال تلاش می‌کنم خیلی زود به شرایط ایده‌آل برسم.

مدافع میانی تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد اینکه آیا سپیدرود می‌تواند در لیگ برتر بماند، اظهار داشت: این تیم با خون دل بالا آمده است و هیچ‌کس نمی‌خواهد برای سپیدرود اتفاق بدی رخ دهد. ما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم و جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم.

نورمحمدی در مورد کار کردن با علی کریمی تصریح کرد: من این افتخار را داشتم که با کریمی هم‌بازی شوم و او کاپیتان من بوده است. حالا هم شاگرد کریمی هستم و بابت این موضوع افتخار می‌کنم. او در زمان بازیگری همیشه پشت هم‌تیمی‌هایش بود و حالا هم پشتیبان شاگردانش است. برای کریمی اخلاق و انضباط بسیار مهم است و سپیدرود بعد از آمدن او شرایط بهتری پیدا کرده است.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد شرایط صدرنشین لیگ برتر و اینکه برخی معتقدند آنها کمی اُفت کرده‌اند، گفت: به نظر من پرسپولیس اُفت نکرده است. هر وقت این تیم مساوی می‌کند چنین حرف‌هایی درست می‌شود، ولی باید این را هم در نظر بگیریم که تیم‌های دیگر جلوی پرسپولیس باانگیزه هستند و تلاش می‌کنند امتیاز بگیرند.

وی در پایان در مورد بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: بازی در آبادان بسیار سخت است، ولی ما می‌خواهیم یک نتیجه خوب بگیریم، چون دو هفته بعد باید با استقلال خوزستان بازی کنیم که آن بازی برای هر دو تیم یک بازی شش امتیازی محسوب می‌شود. ما باید برای آن بازی روحیه بالایی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.