کهکشانی‌ها بعد از مدت‌ها دوباره رنگ پیروزی در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا را دیدند و یک برد قاطعانه کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای شب سوم از هفته بیستم لالیگا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه برابر دپورتیوو لاکرونیا با نتیجه قاطع ۷ بر یک به برتری رسید.

رئال‌مادرید در حالی به موفق کسب اولین پیروزی خود در لالیگا از ۹ دسامبر سال ۲۰۱۷ شد (۴۳ روزقبل) شد که در دقیقه ۲۳ با گلزنی آدریان لوپس برای دپورتیوو از میهمانش عقب افتاد تا دقیقه ۳۲ هم این نتیجه پابرجا بود.

ناچو فرناندس اما در دقیقه ۳۲ با پاس مارسلو کار را برای کهکشانی‌ها به تساوی کشاند. سه دقیقه به پایان نیمه اول گرث بیل برای اولین رئال مادرید را با پاس گلی دیگر از مارسلو پیش انداخت تا سفیدپوشان مادرید نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانند.

در نیمه دوم رئال مادرید در دقیقه ۵۸ یک بار دیگر توسط گرث بیل به گل رسید و این بار تونی کروس پاس گل این بال ولزی را داد.

چهارمین گل تیم تحت زین‌الدین زیدان هم به نام لوکا مودریچ ثبت شد که پاس این گل را کریستیانو رونالدو داد.

در ادامه نوبت به کریستیانو رونالدو رسید تا در دقیقه ۷۸ نام خود را به فهرست گلزنان این بازی اضافه کند و اولین گل لالیگایی‌اش را از نهم دسامبر سال میلادی گذشته به ثمر رساند که این پنجمین گل او در این فصل لالیگا بود. او در دقیقه ۸۴ دومین گلش را هم به ثمر رساند و کهکشانی‌ها را ۶ گله کرد. این اما پایان جشنواره گل کهکشانی‌ها نبود چون ناچو فرناندس دو دقیقه به پایان بازی دومین گل خود و هفتمین گل رئال را هم به ثمر رساند.

با این پیروزی رئال مادرید که بازی کمتر از سایر رقبایش انجام داده است، ۳۵ امتیازی شد تا جای ویارئال را در جدول رده‌بندی لالیگا بگیرد.

جدول لالیگا را می‌‌توانید اینجا تماشا کنید.

در ادامه بازی‌های امشب لالیگا از ساعت ۲۱ به وقت تهران سوسیه‌داد میزبان سلتاویگو خواهد بود و در آخرین بازی هم از ساعت ۲۳:۱۵ بارسلونای صدرنشین به خانه رئال بتیس می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.