تبریز- سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتور باید ازاین شرایط بحرانی خارج شود و ما باید با تمام توان برای موفقیت این تیم تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ارطوغرول ساغلام عصر امروز یک شنبه در جلسه معارفه خود در جمع خبرنگاران و بازیکنان تیمش اظهار داشت: با تمام وجود برای موفقیت تراکتور تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه پیشنهادهای کشورهای قطر، عربستان و حوزه خلیج ‌فارس را رد کردم و به تراکتور آمدم، ادامه داد: در فوتبال ایران هیجان، شادی، انتظارات و باور وجود دارد به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم.

ساغلام همچنین گفت: ایران مثل کشور ترکیه فوتبال خیز است. کار کردن در اینجا را دوست دارم.

وی گفت: تراکتور را دوست دارم، البته وارد دوران پرتلاطمی شدیم که باید موفق شویم. وضعیت فعلی تیم ما مشخص است و به‌طور حتم شما هم از شرایط فعلی راضی نیستید و هر طور که شده باید از این شرایط بحرانی خارج شویم.

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی به گریه های کودک هوادار تراکتور اشاره کرد و گفت: من در یکی از بازی ‌های اخیر تراکتورسازی کودکی را دیدم که در قسمت تماشاگران گریه می‌ کرد و قلبم از این اتفاق درد کرد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه هواداران از ما حمایت کنند، گفت: تراکتورسازی پتانسیل بزرگی دارد و می تواند پیشرفت کند و موفق شود. البته در این راه باید مردم نیز ما را حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.