سرمربی کهکشانی‌ها تمایل تیمش به خرید مهاجم سابق بارسلونا را رد نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) رئال مادرید برابر دپورتیوو لاکرونیا در هفته بیستم لالیگا، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد که یکی از آنها درباره شائبه تمایل سفیدپوشان مادرید برای خرید نیمار از پاری‌سن‌ژرمن بود.

مدتی است که شایعاتی درباره تمایل فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید به جذب نیمار شنیده و جنجال‌های اخیر این بازیکن برزیلی در پاری‌سن‌ژرمن هم به بی‌میلی او برای ماندن در این پارک‌پرنس و هموار کردن راه انتقالش به مادرید نسبت داده می‌شود.

زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا رئال مادرید به خرید نیمار فکر می‌کند، اظهار داشت: من درباره بازیکنانی که زیر نظرم کار نمی‌کنند، صحبت نمی‌کنم اما نیمار بازیکنی است که تمام اهالی دنیای فوتبال عاشقش هستند چون او بازیکن بزرگی است.

زیزو در ادامه به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه آیا کهکشانی‌ها در ماه ژانویه اقدام به خرید بازیکن خواهند کرد پاسخ داد و عنوان کرد: خیر، ما با هیچ بازیکن قرارداد نخواهیم بست. بین من و باشگاه بر سر این موضوع هرگز مشکلی پیش نخواهد آمد. ما همه کارها را در کنار هم انجام می‌دهیم. ما بازیکنی نمی‌خریم. اگر هم از من می‌پرسید به شما می‌گویم که میان عقاید من و باشگاه تفاوتی نیست.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره این موضوع که آیا تیمش از قهرمانی در لالیگا ناامید شده است، تأکید کرد: ما در تمام تورنمت‌هایی که حضور داریم تا پایان خواهیم جنگید. من به چیزهای منفی فکر نمی‌کنم بلکه آدم مثبت‌اندیشی هستم. هرگز تسلیم نمی‌شوم چون این با ارزش‌های باشگاه در تضاد است.

تیم فوتبال رئال مادرید فردا شب از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران میزبان دپورتیوو لاکرونیا می‌رود به امید آنکه فاصله خود در با بارسلونا در جدول رده‌بندی لالیگا را کاهش دهد.

در «اینجا» می‌توانید جدول لالیگا را مشاهده کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.