رشت- مربی سپیدرود با اشاره به جایگاه این تیم در جدول لیگ برتر ، گفت: سپیدرود برای بهبود جایگاه خود نیازمند به بُرد در برخی بازی ها بوده که بازی سپاهان از جمله این بازی ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا امامی فر در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم های سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان ، اظهار کرد: همه عوامل باشگاه سپیدرود از مدیرعامل ، کادر فنی تا بازیکنان خواستار کسب موفقیت و نمایش عملکرد بهتر در لیگ برتر هستند.

وی با بیان اینکه مبنای کار علی کریمی احترام متقابل است ، افزود: کادر فنی برای رسیدن به موفقیت در تیم سپیدرود نیازمند زمان است تا برنامه های خود را پیاده کند.

مربی تیم سپیدرود رشت به بازی این تیم در برابر سپاهان اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: با در نظر گرفتن جایگاه فعلی سپیدرود ، این تیم برای کسب امتیازات بیشتر به بعضی از بازی ها نگاه ویژه ای دارد که بازی با سپاهان یکی از این دیدارها است.

وی در ادامه به حضور بازیکنان امید تیم سپیدرود در تمرینات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: حضور ۳۵ بازیکن در تمرین کیفیت کار تمرینی را کاهش می دهد به همین دلیل از باشگاه خواسته شده تا به وضعیت تیم های پایه سامان دهد.

امامی فر با بیان اینکه در زمان تعطیلی بازی های لیگ به دنبال بازیکن جدید و گرفتن تست هستیم ، افزود: سام‌کن به تمرینات بازگشته و هادی موسوی نیز به دلیل سه اخطاره بودن نمی تواند بازی کند.

وی ادامه داد: برای موفقیت تیم سپیدرود باید این تفکر در میان مجموعه باشگاه و هواداران وجود داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.