مدیر تیم پرسپولیس هم مانند سایر اعضای این تیم به‌ شدت به داور دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل تیم گسترش فولاد، اظهار داشت: خوب بازی کردیم و باید می‌بردیم. حق‌مان برد بود، اما توپ زیاد خراب کردیم. گسترش فولاد روی تک موقعیت و یک ضد حمله به گل رسید. گل نزنی گل می‌خوری.

وی در مورد عملکرد محمدرضا اکبریان، داور این دیدار، گفت: دوستان داور هفته‌هاست می‌خواهد به نفع ما نگیرند که این به ضرر ما شده است. در نیمه اول صحنه‌های مشکوکی اتفاق افتاد که داور می‌توانست بهتر تصمیم بگیرد. الان این بازی تمام می‌شود و بحث همیشگی و تکراری کمیته داوران، کارشناسان داوری و ... به وجود می‌آید. هم در بازی مشهد و هم در بازی با نفت تهران داوران علیه پرسپولیس سوت زدند. اینها می‌گویند پرسپولیس بزرگ‌نمایی می‌کند، امیدوارم این بار کوچک‌نمایی شود و تصمیم درستی بگیرند.

مدیر تیم پرسپولیس راجع‌ به اتفاقاتی که در دقایق پایانی بازی رخ داد و باعث اعتراض بازیکنان پرسپولیس شد، گفت: چیز خاصی نبود. وقتی این فشار و استرس باشد، این مسائل هم طبیعی است. زیاد مسئله سختی نبود.

پیروانی در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که اعتقاد داشت پرسپولیس خوب نمی‌تواند از موقعیت‌هایش استفاده کند با خنده گفت: ان‌شاءالله از این به بعد خوب بازی می‌کنیم تا خوب گل بزنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )