سرمربی تيم فوتبال پارس جنوبي جم گفت: در نیمه اول می‌توانستیم با اختلاف ۴ - ۵ گل از استقلال جلو بیفتیم.

سرمربی تيم فوتبال پارس جنوبي جم گفت: در نیمه اول می‌توانستیم با اختلاف ۴ - ۵ گل از استقلال جلو بیفتیم. به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی واقعاً دو نیمه متفاوت داشت؛ در نیمه اول می‌توانستیم با اختلاف ۴ - ۵ گل از استقلال جلو بیفتیم، اما در نیمه دوم بچه‌ها متأسفانه بازی را خوب شروع نکردند و حریف هم به گل رسید.

وی ادامه داد:  استقلال خوزستان خیلی خوب وقت تلف کرد. در روزی که محکوم به برد بودیم، هواداران مان را ناراحت به خانه فرستادیم. فوتبال بازی بی رحمی است، اگر گل دوم را می زدیم این اتفاق نمی افتاد.

سرمربی پارس جنوبی گفت: در نیمه دوم بازی را خوب شروع نکردیم و روی اشتباه فردی که داشتیم تیم حریف به گل رسید در ادامه هم جانانه جنگیدند، دفاع کردند و وقت تلف کردند. نمی‌توان ایراد گرفت، به هر حال اینهم روشی در مسابقه است. در روزی که محکوم به برد بودیم شرمنده هواداران شدیم و آنها را ناراحت به خانه فرستادیم؛ از آنها عذرخواهی می‌کنم.

تارتار درباره عقب کشیدن تیمش در نیمه دوم گفت: قبل از اینکه گل مساوی را بخوریم بازی را بد شروع کردیم و بازیکنان فکر می‌کردند مانند نیمه اول است؛ هر چند تذکر دادیم که بازی خطرناک می‌شود. با توجه به اینکه پنالتی را از دست دادیم؛ فوتبال بازی بی‌رحمی است، اما اگر گل دوم را می‌زدیم شاید با اختلاف این بازی را می‌بردیم طبیعت فوتبال همین است و جذابیت بازی به همین است.

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا پارس جنوبی جم را با سپیدرود رشت مقایسه کرده و با تیم‌های بزرگ‌تر مقایسه نمی‌کنید، گفت: به نظرات احترام می‌گذاریم، اما چیزی غیر از واقعیت نگفتیم. سپیدرود به خاطر قدمتش جلوتر از ماست. اگر روی تیمی که سال اول است به لیگ برتر آمده، فشار بگذاریم، نتیجه‌اش برعکس می‌شود؛ باید طوری رفتار کنیم که توقعات کمتر شود. ما بازیکن ملی‌پوش و باتجربه نداریم که بدانند چه کار کند.

تارتار تصریح کرد: باید فشار را از روی تیم برمی‌داشتیم و به حق هم گفتیم. اشتباه ما این بود که زود بالا آمدیم اگر تیم ما در روز آخر در لیگ می‌ماند الان فرشته نجات این شهر بودم. تلاشمان را کرده‌ایم و هنوز تیم ما در ۳ تای بالای جدول است، اما ببینید هواداران چقدر از ما توقع دارند؛ شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم برنده باشیم، اما واقعا باید انتظارات اینقدر بالا باشد که برای یک تساوی ناراحت شوند؟ وقتی تیم نتیجه بگیرد هواداران بیشتری می‌آیند، اما مهم این است که ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )