مهدی طارمی پایش را در یک کفش کرده و می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او با صراحت حرف هایش را زده و گفته که به هیچ عنوان قراردادش را تمدید نمی کند و تصمیم گرفته که پس از جام جهانی لژیونر شود.

هر چند از روزی که طارمی این حرف ها را زده هواداران علیه او شده اند و در شبکه های مجازی کنایه های زیادی به او می زنند اما برانکو می گوید که فوتبال حرفه ای است و به بازیکنان برای پیشرفت کردن حق می دهد. با این حال خیلی ها قصد دارند از دلیل اصرار طارمی برای جدایی بدانند. بازیکنی که بلاهای زیادی را سر پرسپولیس درآورد و باعث شد تا سرخپوشان از ۲ پنجره نقل وانتقالاتی محروم شوند.

به تقریبا ۲۰روز قبل بر می گردیم.جایی که پرسپولیسی ها نخستین پیشنهاد را به طارمی برای تمدید قرارداد دادند. پیشنهادی ۲ ساله که البته مبلغ آن هرگز اعلام نشد. همان ابتدا پاسخ طارمی «نه» بود. چرا که زمان زیادی از قرارداد این بازیکن باقی نمانده است و او اهداف زیادی را در سر دارد. اما سوال اینجاست که چرا از همان ابتدا تا این اندازه قاطع و این همه اصرار برای جدایی؟ طارمی هدفش اروپایی شدن است و کمتر کسی است که نداند این اتفاق برای بازیکنان آسیایی به ندرت می‌افتد به خصوص اینکه بالای ۲۵ سال باشند.

طارمی متولد۱۳۷۱ است، بنابراین اگر قراردادش را ۲ سال دیگر تمدید کند باید تا ۲۷ سالگی در پرسپولیس بماند. آقای گل به واسطه باشگاه هم که پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله از سوی گرشاسبی را مطرح کرده همین جواب را داده و به حالت درد دل گفته است: «من تابع تصمیم باشگاه هستم. اگر بگویند پس از اتمام محرومیت بمان و ۹ مسابقه باقی مانده را برای پرسپولیس بازی کن، می‌مانم. اگر هم بخواهند مرا ترانسفر کنند تابع تصمیم باشگاه هستم اما نمی‌توانم قراردادم را ۲ سال دیگر تمدید کنم. اگر قراردادم را تمدیدکنم آن وقت در ۲۷ سالگی به اروپا بروم.»

طارمی از طریق وکیلش هم نامه‌ای رسمی نوشته و ضمن اعلام اینکه تابع تصمیم باشگاه است، گفته که نمی‌تواند قراردادش را ۲ ساله تمدید کند، بنابراین آینده مهدی طارمی فقط تا پایان لیگ هفدهم در دستان باشگاه پرسپولیس است. مدیران کنونی پرسپولیس باید تصمیم بگیرند؛ طارمی پس از محرومیت به مدت نیم‌فصل ترانسفر شود یا اینکه۹ بازی باقی مانده تا پایان لیگ هفدهم را برای پرسپولیس توپ بزند!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )