سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه مکلف به کمک به تیم ملی هستیم، گفت: مشکلی برای حضور بازیکنان سپاهان در اردوی تیم ملی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار چهارشنبه‌شب در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان اظهار داشت: به عنوان اولین مربی حریف به اینجا آمدم و در نشست خبری پیش از بازی شرکت کردم که برای من یک افتخار است.

وی اضافه کرد: بقیه مربیان هم به خاطر تاخیر پروازها و دیر به اینجا می‌رسیدند نتوانستند در نشست خبری حاضر شوند و امیدواریم بتوان پاسخگوی سوالات شما خبرنگاران باشم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: تیم پارس جنوبی جم در نیم فصل اول همه را عافلگیر کرد و. با کیفیت بالایی در مسابقات حضور یافت و در هفته‌هایی در صدر جدول قرار گرفت.

وی افزود: روی این تیم آنالیز کرده‌ایم و شناخت داریم و امیدواریم بازیکنان ما بتوانند نتیجه مناسبی را کسب کنند و امیدواریم از نظر کیفی بازی خوبی را ارائه کنیم.

کرانچار ادامه داد: تیم پارس جنوبی نیز دارای بازیکنان خوبی است و قطعا خود را برای این مسابقه آماده کرده است.

وی بیان کرد: در این هفته روی خط حمله پارس جنوبی کار کردیم چون خط حمله مرگباری دارند و تلاش داریم که مدافعان ما در مقابل این خط حمله مقاومت کنند و بتوانیم بازی مسلطی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تماشاگران پرشور جم قطعا نشاط بیشتری را به این مسابقه خواهند داد تا بازی جذاب‌تری را شاهد باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد مباحث مطرح شده بین وی و کیروش سرمربی تیم ملی اظهار داشت: طبیعتا من خبری از اظهارات سرمربی تیم ملی نداشتم و من هم برای کمک به تیم ملی موظف هستیم و نقش خود را در حد و اندازه‌های خود ایفا می‌کنیم و به بازیکنان اجازه می‌دهیم که در اردوی تیم ملی حضور یابند.

کارنچار خاطرنشان کرد: من هم اعلام کردم که انتظار داشتم ارتباط رسمی و مکتوب برقرار شود و نباید افراد به صورت خصوصی با بازیکنان تماس بگیرند و مکلف به کمک به تیم ملی هستیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم سپاهان می‌توانند در جام جهانی به تیم ملی کمک کنند و ما هم همکاری لازم را با تیم ملی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد نقل و انتقالات نیم‌فصل نیز بیان کرد: من معتقدم با آمدن ملی‌پوش سوریه‌ای آقای ابراهیم در سپاهان می‌تواند کمک زیادی به ما کند و در مسابقات به کمک ما بیاید.

وی اضافه کرد: در مجموع از وضعیت نقل و انتقالات زمستانی راضی هستیم و توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم که در ادامه مسابقات به ما کمک خواهند کرد.

کرانچار در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد گروه‌بندی جام جهانی نیز گفت: ایران در گروه قدرتمندی قرار گرفته است و دشوارترین گروه در جام جهانی است ولی ایران هم بعد از دو حضور پیاپی در جام جهانی نفرات خوبی را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: زمان کافی برای هماهنگی بازیکنان وجود دارد و اگر اردوهای مناسب و مسابقات خوبی برای تیم ملی برگزار شود می‌توان امیدوار بود که ایران شگفتی‌ساز جام جهانی باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است و با توجه به اینکه بازیکنان زیادی به تیم پیوسته بودند تیم ما با نوسان روبرو بود و در برخی مسابقات سزاوار چنین نتایجی نبودیم.

وی گفت: تیم ما از هر نظر منسجم شده است و انتظار داریم در نیم فصل دوم حرکت رو به رشدی داشته باشیم و اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم و فقط به صعود در جدول فکر می‌کنیم.

کرانچار با اشاره به تغییر سیستم بازی این تیم، ادامه داد: در مقابل حریفان و در شرایط بازی تاکتیک خود را تغییر می‌دهیم و از روش‌های مختلفی در بازی استفاده می‌کنیم.

وی افزود: بر اساس بازیکنانی که در اختیار داریم سیستم خود را انتخاب می‌کنیم و مقابل حریفان به میدان می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.