تیم فوتبال استقلال تهران در حالی در هفته هجدهم در تبریز به میدان می‌رود که تغییراتی اجباری در دستور کار شفر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، قطعا مربی کهنه کار استقلال دوست نداشت به ترکیب برنده تیمش که هفته‌هاست خوب کار می‌کند و خوب نتیجه می‌گیرد دست بزند، اما محرومیت چشمی و جباروف باعث شد تا وی ناخواسته تغییراتی اجباری در دستور کارش قرار دهد و ناچار به استفاده از دو بازیکن جدید در ترکیب ثابت تیمش باشد. یکی از این تغییرات حضور پژمان منتظری به جای روزبه چشمی در قلب خط دفاعی آبی پوشان است.

بازوبند کاپیتانی آبی‌پوشان در هفده هفته گذشته از لیگ برتر بر بازوی سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، سید حسین حسینی و امید ابراهیمی بسته شده است تا آبی پوشان بر خلاف فصول گذشته که یک فصل را با یک کاپیتان پشت سر می‌گذاشتند، چهار بازیکن تجربه کاپیتانی آن را داشته باشند. آبی پوشان در هفته هجدهم پنجمین کاپیتان این فصل خود را هم خواهند دید.

باتوجه به حضور احتمالی پژمان منتظری در ترکیب ثابت استقلال، باید انتظار داشت که بازوبند کاپیتانی این تیم در این هفته بر بازوی وی بسته شود. چرا که احتمال حضور سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری در ترکیب ثابت این تیم کم است.

منتظری در سال‌های گذشته و پیش از حضور در فوتبال قطر نیز بارها بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته بود و با این نقش در تیمش بیگانه نیست. اما در این فصل برای اولین بار این اتفاق در این هفته برای او خواهد افتاد.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتوسازی از هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه ۱۵ دی ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.