علی کریمی پیش از آن که به پیشنهاد مالک تیم سپیدرود پاسخ مثبت دهد برای او شروطی قرار داده بود که گویا این شروط مورد قبول تن زاده قرار گرفته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی بعد از علی نظرمحمدی و امیدرضا روانخواه سومین سرمربی این فصل تیم سپیدرود رشت است که به تازگی هدایت آن را پذیرفته و از هفته هجدهم به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم خواهد نشت.

سومین سرمربی سپیدرود پیش از آن که به سومین مالک این فصل آن پاسخ مثبت بدهد، چند خواسته مطرح کرده بود که تن زاده باید به آنها تن می داد. البته همه خواسته‌های کریمی برای تیم و بازیکنانش بود و در راستای تقویت این تیم و بهبود شرایط آن.

از جمله خواسته‌های علی کریمی اضافه شدن ۵ بازیکن در پست‌های مختلف به این تیم بود. خواسته‌ای که مورد قبول مالک باشگاه قرار گرفت و مقرر شد در زمان باقی مانده به فضای نقل و انتقالاتی نیم فصل، بازیکنان مورد نظر کریمی به مجموعه سپیدرود اضافه شوند.

این در حالی است که لیست سپیدرود به این اندازه جای خالی ندارد و برای عملی شدن درخواست سرمربی جدید سپیدرود باید لااقل نام یکی دو بازیکن از لیست این تیم خارج شود.

سپیدرود در نخستین گام خود با علی کریمی در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم گسترش فولاد می رود. این دیدار از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۵ دی ماه در شهر رشت برگزار می‌شود. سپیدرود در پایان هفته هفدهم با ۱۵ امتیاز در سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.