هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال در شرایطی برگزار می‌شود که تیم مس سونگون در صورت کسب حتی یک امتیاز مقابل گیتی پسند می‌تواند خیالش را بابت قهرمانی راحت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال روز جمعه و از ساعت ۱۶ برگزار می شود که در حساسترین مسابقه این فصل، تیم صدرنشین مس سونگون به مصاف گیتی پسند اصفهان می رود. این مسابقه در اصفهان برگزار خواهد شد و تیم مس در صورت حتی کسب یک امتیاز، قهرمانی خود را مسجل خواهد کرد. گیتی پسند با باخت هفته گذشته، رسما قهرمانی را از دست داد و حالا در تلاش است تا در رقابت با تاسیسات دریایی، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند. این در حالی است که مسئولان باشگاه گیتی پسند از ابتدای فصل تاکید داشتند فقط برای قهرمانی در لیگ تیم خود را بسته اند.

در دیگر دیدار این هفته، تیم تاسیسات دریایی که در رده دوم قرار دارد، به مصاف پارسیان شهر قدس می رود. اهمیت و حساسیت این مسابقه هم چیزی کمتر از دیدار مس - گیتی پسند نیست. صرفنظر از تقابل وحید شمسایی با محمود خوراکچی سرمربیان تاسیسات و پارسیان، هر دو تیم انگیزه های کاملا متفاوتی برای پیروزی دارند. از یک سو، تاسیسات به دنبال کسب پیروزی و قطعی کردن عنوان نایب قهرمانی خودش است. چه بسا تاسیسات می تواند با برد در بازی این هفته و هفته پایانی و در صورت باخت مس در دو هفته باقی مانده، قهرمانی را از آن خود کند. پارسیان اما شرایط متفاوتی دارد و برای بقا در لیگ می جنگد. پارسیان با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و در صورتی که در این بازی بازنده باشد و تیم ارژن شیراز هم مقابل حریفش به پیروزی برسد، راهی لیگ دسته اول خواهد شد.

پیش از این سقوط تیم هیات فوتبال قم به لیگ دسته اول قطعی شده بود. این تیم روز جمعه به مصاف تیم ارژن شیراز می رود. بازی شهروند ساری با فرش آرا مشهد هم با نظر شورای تامین استان مازندران لغو و به زمان دیگری موکول شد.

برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال که روز جمعه این هفته و از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود، به این شرح است:

* تاسیسات دریایی - پارسیان شهر قدس

* گیتی پسند - مس سونگون

* شهرداری ساوه - مقاومت قرچک

* مقاومت البرز - حفاری اهواز

* آذرخش بندرعباس - آتلیه طهران قم

* ارژن شیراز - هیات فوتبال قم

* شهروند ساری - فرش آرای مشهد - لغو شد

جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال به این ترتیب است:

۱- مس سونگون ۵۹ امتیاز

۲- تاسیسات دریایی ۵۳ امتیاز

۳- گیتی پسند ۵۱ امتیاز

۴- حفاری اهواز ۴۳ امتیاز

۵- فرش آرا ۳۵ امتیاز

--------------

۱۱- مقاومت البرز ۲۴ امتیاز

۱۲- ارژن شیراز ۲۱ امتیاز

۱۳- پارسیان شهر قدس ۲۰ امتیاز

​۱۴- هیات فوتبال قم ۹ امتیاز - سقوط به لیگ دسته اول

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.