سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: می‌دانیم چرا این رأی را برای دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی علیه پرسپولیس صادر کردند و من از این رأی خیلی ناراحتم.

به گزارش خبرگزاری فارس،برانکو در خصوص رأی کمیته انظباطی گفت: از این رای بسیار ناراحتم نمی دانیم چرا این رای را اعلام کردند.

*از رای کمیته انضباطی خیلی ناراحتم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: من به خاطر رأیی که از سوی کمیته انضباطی صادر شده است بسیار ناراحتم، فوتبال به خاطر همین هواداران است که زنده است و محروم کردن هواداران بزرگترین جریمه‌ای است که می‌توانند صادر کنند. من نه بنری در ورزشگاه دیدم نه مواد منفجره‌ای در ورزشگاه از سوی هواداران پرتاب شد، نه درگیری‌ای بین هواداران در سکوها رخ داد که بخواهند همچین تصمیمی را بگیرند. به هر حال تصمیماتی گرفته می‌شود که به نفع پرسپولیس نیست.

*پای تلویزیون نشستم تا مسابقه جام حذفی برگزار شود، اما نشد، چرا؟

برانکو در ادامه تأکید کرد: من از شما سئوال دارم، من روز گذشته از ساعت ۲ تلویزیون را روشن کردم و ساعت‌ها منتظر بودم تا از شبکه ۳ نیمه‌نهایی جام حذفی برگزار شود، چرا این بازی برگزار نشد؟ برای چه این اتفاق افتاد؟ مگر تیم‌ها با هم فرق دارند؟ چرا باید برای بعضی از تیم‌ها برنامه طوری باشد که بتوانند استراحت کنند تا آماده بازی در لیگ شوند؟ اگر در بازی تراکتور و استقلال یحیی‌گل‌محمدی از سمتش برکنار شود چه کسی پاسخگو است؟

*جباروف را با چه خطایی باید محروم می‌کردند؟

وی ادامه داد: سئوال بعدی من از شما این است که آقای جباروف به خاطر خطایی که انجام داد آیا محروم شد؟ شاید باید حرکت خطرناک‌تری انجام می‌داد تا محروم شود. سال گذشته نورمحمدی بازیکن ما را به خاطر حرکتی که انجام داد ناعادالانه محروم کردند همینطور بیشتر بازیکنان ما را که بی‌دلیل از سوی کمیته انضباطی محروم شدند، آخرین رأیی که اعلام کردند که هنوز هم من متوجه نشدم که چرا این رأی صادر شده مربی دروازه‌بانان پرسپولیس محروم شد، چه کسی پاسخگو است؟ چرا شما خبرنگاران راجع به این مسائل سئوال نمی‌کنید؟ چرا مطلب نمی‌نویسید؟

* به چه دلیل ما را جریمه کردند؟!

وی افزود: به چه دلیل پرسپولیس را جریمه کردند؟ آیا چون ما ۷۰-۸۰ هزار هوادار داشتیم باید جریمه می‌شدیم؟

*نامه‌ای از تیم ملی به دستم رسیده و هدفم در راستای منافع ملی است

برانکو در مورد اینکه برخی افراد بدون اینکه مسئولیتی داشته باشند از محرومیت پرسپولیس خبر می‌دادند، تصریح کرد: نمی‌دانم شاید از حضور پر تعداد هواداران ناراحت بودند، وارد جزئیات نمی‌شوم ولی واقعیاتی که می‌بینم را بیان می‌کنم. البته این نکته که یادم آمده را بیان می‌کنم، نامه رسمی در مورد بازیکنانی که باید به اردوی تیم ملی بروند به باشگاه آمده که ما این مسئله را می‌پذیریم چرا که در راستای منافع ملی است. امیدواریم تیم ملی بهترین نتایج را بگیرد و بتواند از گروه خود به مرحله بعد صعود کند.

* در بیرون از زمین با افاضلی دوست هستم و در میدان مسابقه رقیبیم

وی در مورد اینکه پرسپولیس با نفت تهران که هدایتش بر عهده دوست صمیمی او هومن افاضلی است، بازی می‌کند، عنوان کرد: دوستان خیلی خوبی در ایران دارم، ما بیرون از زمین رفیق هستیم و داخل زمین رقابت می‌کنیم. رفقای بزرگی مثل علی دایی، امیر قلعه‌نویی و یحیی‌گل‌محمدی را در لیگ دارم که علی کریمی هم خوشبختانه به این جمع اضافه شده است. بیرون از زمین ما بسیار شادیم و با هم دیدار داریم اما درون زمین یکدیگر را نمی‌شناسیم.

* وکیل طارمی کتبا اعلام کرده که این بازیکن تمدید نمی‌کند

برانکو در مورد وضعیت مهدی طارمی اظهارداشت: قبلاً هم گفته‌ام او پیشنهادی از طرف باشگاه دارد و وکیل او هم به صورت کتبی اعلام کرده طارمی قصد رفتن دارد، دیگر این مسائل بستگی به خودش و باشگاه دارد.

* از بازی با نفت می‌ترسم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه افاضلی اعلام کرده تفکرات برانکو را به خوبی می‌شناسند و آیا این مسئله نگران کننده نیست، گفت: من از این بازی می‌ترسم. این ترس به خاطر مربی بودن افاضلی نیست بلکه از این بابت است که این بازی از سخت‌ترین مسابقات ما است. بازی‌ای که شما خودتان را از قبل برنده بدانید بسیار خطرناک است و این خطر وجود دارد که بازیکنان محکم کار نکنند. در این مسابقات کار بسیار سخت است. خوشبینی ما به بازیکنان و نشاط آنهاست و اینکه حریفی را دست کم نمی‌گیرند، افاضلی هم مربی با دانشی است و من و فلسفه‌ام را می‌شناسد.

* از تصمیمات داوران خیلی ضرر کرده‌ایم

وی در مورد اینکه پرسپولیس ۲ سال قبل با اشتباه داور از جام حذفی حذف شد و امسال هم مشخص شد داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفته است و او چه انتظاری از باشگاه برای دفاع از حق تیمش را دارد، عنوان کرد: با نظر شما موافقم. خیلی از تصمیمات به ضرر ما بوده است، البته قصد توجیه ندارم. افشین پیروانی در کنار ما حاضر شده و او این مسائل را بیشتر دنبال می‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )