اردبیل – نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قبل از جام جهانی روسیه تیم ملی فوتبال ایران در هفت بازی تدارکاتی حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان بعدازظهر سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری بازی ها اندیشیده شده و فدراسیون قویا از تیم ملی حمایت می کند.

وی تاکید کرد: فوتبال یکی از رشته‌های پرطرفدار ورزشی است و با هدف پاسخ به مطالبه مردم فوتبال دوست کشور تمامی امکانات خود برای صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی را به کار خواهیم گرفت.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال متذکر شد: استعدادهای فوتبالی قابل‌توجهی در کشور و در استان‌ها وجود دارد که باید پرورش و حمایت از آن ها موردتوجه قرار گیرد.

کفاشیان یکی از استان‌های مستعد را اردبیل دانست که چهره‌های سرشناسی از جمله علی دایی را به جامعه ورزشی کشور معرفی کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان و رفع برخی مشکلات زمینه توسعه فوتبال در این استان فراهم شود.

وی خواستار همدلی و همراهی مسئولان ورزشی استان شد و تأکید کرد: با همدلی و مشارکت می‌توان فوتبال این استان را به پله‌های موفقیت رساند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )