«جمی کرگر» مدعی شده گزینه مناسب برای هدایت منچستریونایتد گواردیولا بوده نه مورینیو و این که مربی پرتغالی گفته تفاوت دو تیم در پول است، درست نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، ژوزه مورینیو معمولا با صحبت‎های جنجالی سوژه‌های زیادی به مطبوعات و رسانه‎ها می‌دهد، اما این بار سوژه جدید از سوی جمی کرگر، بازیکن سابق و کارشناس حال حاضر اسکای اسپورتس است که در ستون هفتگی‌‏اش در روزنامه دیلی تلگراف نوشته اگر به جای مورینیو، گواردیولا هدایت تیم فوتبال منچستریونایتد را به عهده داشت این تیم قهرمان جزیره می‎شد.

کرگر به نتایج ضعیف سرمربی پرتغالی و همچنین ولخرجی‎های او اشاره کرده است: اگر پپ گواردیولا سرمربی منچستریونایتد بود به نظرم می‎توانست قهرمان شود. این که مورینیو گفته بود تفاوت یونایتد و سیتی پولشان است کمی غیرمنطقی به نظر می‏‌رسد. به شروع لیگ بازگردید، آن زمان کیفیت رو در روی هر دو تیم را بررسی و مقایسه کنید.

حتی بازیکن به بازیکن مقایسه کنید، ببینید به نظر شما کدام تیم قوی‎تر بود؟ آیا کسی هست که بگوید ادرسون بهتر از داوید دخئا است؟ آیا مدافعان سیتی که نیکولاس اوتامندی و جان استونزبودند با اریک بیلی و فیل جونز قابل مقایسه بودند؟ هواداران یونایتد فرناندینیو را انتخاب می‎کنند یا نمانیا ماتیچ را؟ یونایتد برای خرید پوگبا رکورد زد، بعد هم روملو لوکاکو را گران‎ترین بازیکن جزیره کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.