سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بردن تراکتورسازی اهمیت بسیاری برای ما داشت که خوشبختانه با شایستگی به این هدف‌مان رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس،‌ برانکو بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: تشکر می کنم از بازیکنانم، اما انتظار چنین بازی سختی را مقابل پرسپولیس داشتیم.

*بردن تراکتورسازی خیلی مهم بود

وی افزود: برد امروز برای ما بسیار مهم بود، به خصوص مقابل حریف سنتی‌مان و بعد از بازی با فولاد این پیروزی برای تیم ما اهمیت زیادی داشت. خوشحالم که شادی را به هواداران پرسپولیس هدیه کردیم و تبریک می‌گویم به بازیکنانم که شخصیت خود را نشان داده و انتظار من از آنها این است که در بازی های آینده با کیفیت و شرایط بهتری بازی کنند و نتایج خوبمان را ادامه دهیم.

* استقلال خوب شده، اما مثل ما تحت فشار نبوده

برانکو در خصوص نتایج تیم استقلال و اینکه آیا این تیم را مدعی می‌داند یا خیر، گفت: البته می‌شد انتظار داشت که استقلال این شرایط را پیدا کند. آنها تیم خوبی دارند و یک مربی باکیفیت آورده‌اند. البته استقلالی‌ها مثل ما تحت فشار نبودند چون ما در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم و آنها فرصت کردند که تجدید قوا کنند. به نظرم استقلال کاندیدای حضور در بین سه تیم اول جدول است و مدعی صعود به لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده.

* تراکتورسازی، فولاد و استقلال رقبای اصلی پرسپولیس هستند

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رقیب پرسپولیس را استقلال می‌داند یا تراکتورسازی یا تیم‌های دیگر، گفت: نیم‌فصل اول پارس جنوبی نتایج بسیار خوبی گرفت و فولاد نیزغیرمنتظره نتایج خوبی کسب کرد با احترام به پیکان پارس جنوبی و پدیده که در نیم‌فصل اول خوب بودند من پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و فولاد را جزو ۴ تیم اول آخر فصل می‌دانم.

* رقبای پرسپولیس با کیفیت شده‌اند

برانکو در خصوص دلایل این نظرش، گفت: به اعتقاد من این ۴ تیمی که اسم بردم در حال حاضر فوتبال باکیفیتی را به نمایش می‌گذارند و شما می‌بینید تراکتورسازی ۶ بازیکن جدید جذب کرده و تیمش را خوب تقویت کرده است. بنابراین با احترام به همه تیم‌ها که در نیم‌فصل اول خوب بودند استقلال و تراکتور و فولاد را در کنار پرسپولیس به عنوان تیم‌های مدعی می‌دانم.

* منشا در هر مسابقه نمی‌تواند گلزنی کند

وی در خصوص اینکه نظرش در مورد منشا چیست، گفت: منشا بازیکن خوبی است و باید بگویم بالاخره یک نفر برای ما گل می‌زند، منشا در هر بازی نمی‌تواند گل بزند کما اینکه در مقابل فولاد این کار را انجام داد. ما در مورد بازی‌هایمان باید بگوییم که فقط نتایج را نگاه می‌کنیم و در مورد برخی از بازیکنان باید صبر داشته باشیم. طارمی و نوراللهی شرایط اضافه شدن به ما را نداشتند اما می‌بینید که یک تیم قدرتمند را تشکیل دادیم. شما اگر به بازی امروز دقت داشته باشید می‌بینید که تراکتورسازی موقعیت زیادی روی دروازه ما خلق نکرد و شانس گلی نداشت. فولاد به جز گل دقیقه ۹۰ شانسی نداشت و اگر چه آنها نسبت به سال گذشته مؤثرتر عمل می‌کنند.

*آقای خیابانی! شما استقلالی هستید؟!

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه این گفت‌وگوی تلویزیونی در پاسخ به سؤال گزارشگر مسابقه جواد خیابانی که دوباره درباره استقلال سؤال کرده بود، گفت: شما هوادار استقلال هستید! من الان اینجا هستم که در مورد بازی با تراکتورسازی صحبت کنم نه در مورد استقلال.

* تراکتورسازی تیمی کاملا متفاوت نسبت به نیم فصل اول

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: دیروز هم گفتم بازی سختی با تراکتورسازی داریم. اولین تبریک به بازیکنانم به خاطر برد و بازی مطمئن و یک برد بسیار بسیار مهم. بردی که بازی‌ها و نتایج خوب ما را ادامه داد. برد مقابل حریفی که همیشه بازی مقابلش برایمان سخت است و رقیب بزرگی است. تراکتورسازی یک تیم متفاوت از نیم فصل اول است و به همین خاطر به بازیکنانم تبریک می‌گویم مخصوصا هواداران که ما را حمایت می‌کنند.

* من نگفتم پرسپولیس نشاط ندارد

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته بودید تیمش مدت ها نشاط نداشته اظهار داشت: من نگفته بودم شادابی نداریم و رسانه‌ها احتمالا می‌نویسند. همیشه تکرار کرده‌ام نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری گرفته‌ایم و موثرتر از پارسال هستیم. مدام می‌خواهند توجیه کنند که وضعیت مان خوب نیست و طبیعی است که می‌خواهیم روز به روز بهتر می‌شویم. وضعیت ما در این فصل سخت‌تر از تیم های دیگر بوده است.

*فقط نتیجه جام حذفی پرسپولیس بد بود

تیم‌های دیگر تعطیلات نیم فصل ۱۵ روزه داشتند اما ما هم بازی عقب افتاده و هم بازی جام حذفی داشتیم. به جز حذف از جام حذفی نتایج خوبی گرفتیم. می‌شود همیشه بهتر بود و ما تمرین می‌کنیم که بهتر شویم. بدانید با تراکتورسازی بازی کردیم یک رقیب بزرگ و سنتی، تیمی که ۴-۵ سال است در لیگ قهرمانان بازی می‌کند و تقریبا می‌توانم بگویم ۵ ملی پوش آورده‌اند.

* سعی می‌کنیم مقابل حریفان متفاوت بازی کنیم

وی در مورد شرایط تیمش گفت: سعی می‌کنیم متفاوت و متنوع بازی کنیم تا هم از کناره‌ها بازی کنیم و هم از ضربات ایستگاهی و هم حرکات انفرادی خطر ساز شویم. این عوامل باعث می‌شود که حریف هیچ وقت نمی‌تواند پیش بینی کند که چگونه حمله می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.