درگیری هایی که داخل ورزشگاه بین طرفداران دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی رخ داده بود به بیرون ورزشگاه کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر در حالی با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید که پس از اتمام بازی، حاشیه هایی را به همراه داشت:

* عده اندکی از هواداران تراکتورسازی شعار «حیا کن، رها کن» علیه سرمربی این تیم سر دادند که بلافاصله لیدرهای تراکتورسازی و سایر هواداران این تیم از آنها خواستند تا به دادن این شعار پایان دهند.

* بین هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی در بیرون محوطه ورزشگاه آزادی درگیری به وجود آمد که با دخالت ماموران نیروی انتظامی ختم به خیر شد.

* اتوبوس بازیکنان پرسپولیس در طول مسیر خروج از ورزشگاه بارها توسط اتومبیل های شخصی متوقف شد تا هواداران این تیم بتوانند عکس یادگاری بگیرند اما این اتفاق میسر نشد و اتوبوس پرسپولیس بدون اسکورت پلیس از ورزشگاه خارج شد.

* مسئولان تراکتورسازی بابت توهین های هواداران پرسپولیس به شدت عصبانی بودند و از ناظر بازی خواستند تا گزارش کاملی را در خصوص اتفاقات رخ داده روی سکوهای هواداران به فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

* امید عالیشاه بازیکن مصدوم تراکتورسازی تبریز لنگان لنگان با همراهی محمد انصاری مدافع پرسپولیس به سمت اتوبوس تراکتورسازی رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.