بارسلونا برای بازار نقل و انتقالات ژاویه به غیر از دو بازیکن که از پیش روی آنها تمرکز داشت، ۴ گزینه جدید هم برای تقویت ترکیبش انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا هنوز در این فکر است که در بازار نقل و انتقالات زمستانی چطور تیمش را تقویت کند و می‏ خواهد تا جای ممکن بازیکنی را به خدمت گیرد که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا هم از آن استفاده کند.

در حال حاضر بسیار سخت است که پیش‏ بینی کنیم در پایان ژانویه ترکیب بارسا به چه شکل خواهد بود، اما چیزی که قطعی است این است که بازیکنانی اضافه خواهند شد و بازیکنانی از تیم خواهند رفت.

دو بازیکنی که اولویت بارسا هستند آنتون گریزمن و فلیپه کوتینیو هستند. درباره اولی کار کمی پیچیده شده و دلیلش هم شکایت اتلتیکو از بارسا به فیفا برای مذاکره این تیم با بازیکنی که قرارداد دارد، است. دومی هم بازیکنی است که بارسلونا هنوز به جذبش امید دارد، اما این را هم به تازگی فهمیده که تیم انگلیسی فعلا تصمیمی برای مذاکره ندارد. با این حال بارسا بی‏ صبرانه منتظر است تا بازار نقل و انتقالات زمستانی کارش را آغاز کند و باز هم برای این دو بازیکن تلاش کند.

بارسا به غیر از این بازیکنان ۴ گزینه دیگر هم برای تقویت ترکیبش دارد. فکیر از لیون که قیمتش زیر ۵۰ میلیون یورو نخواهد بود و ۲۴ سال سن دارد، آرتور گرمیو که بارسا با او مذاکراتی هم داشته و گفته می‏ شود سبک بازی‏اش شبیه به ژاوی هرناندس است، اوزیل از آرسنال که در ماه ژوئن به پایان قراردادش با توپچی‎ها می‏‎رسد و اسکار، بازیکن سابق چلسی که در لیگ چین است و دستمزد سالانه ۲۴ میلیون در سال می‏ گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.