عبدالرحمن، بازیکن تیم العین امارات به طور رسمی تمایل خود را برای انتقال به الهلال عربستان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت عاجل عربستان، عمر عبدالرحمن در واکنش به خبر تصمیم باشگاه الهلال عربستان به جذب او گفت: می‌خواهم در پنجره آینده نقل‌وانتقالاتی به تیم الهلال عربستان منتقل شوم اما تصمیم اول و آخر را شیخ هزاع، (مقام باشگاه العین) می‌گیرد. اگر او بپذیرد زمستان به الهلال می‌روم.

عبدالرحمن که متولد عربستان است و پاسپورت اماراتی نیز دارد ادامه داد: هیچ اطلاعاتی درباره مذاکره ۲ باشگاه الهلال و العین ندارم. در حال حاضر در اردوی تیم ملی امارات هستم. هر چند وارد دوره شش ماه انتقال به تیم دیگری حتی بدون موافقت باشگاه العین شدم اما به هیچ تیمی نمی‌روم تا باشگاه نپذیرد.

رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان با توجه به مصدومیت نواف العابد و دوری طولانی‌مدتش از سران این باشگاه عربستانی خواست تا بازیکن جایگزین را پیدا کنند. الهلال نیز برای پرکردن جای خالی العابد دست روی عبدالرحمن، ستاره العین امارات گذاشته است.

تیم الهلال عربستان در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های استقلال تهران و الریان قطر قرار دارد. تیم چهارم نیز در مرحله پلی‌آف از میان تیم‌های العین امارات و الملکیه بحرین انتخاب خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.