سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: به دلیل فشردگی بازی‌های لیگ فوتسال نگران بازیکنان هستم که دچار مصدومیت نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد ناظم الشریعه در حاشیه بهره برداری از کفپوش جدید سالن فوتسال کمپ تیم های ملی، گفت: خوشحالم که این کفپوش جدید نصب شد. از تمام کسانی که در این خصوص زحمت کشیدند سپاسگزارم. این اتفاق خوبی بود. این کفپوش دارای استاندارد بین المللی است.

وی تاکید کرد: این زمین حرفه ای شده و فکر می کنم شرایط برای بازیکنان فوتسال بسیار مثبت شده است.

ناظم الشریعه در خصوص هم گروهی تیم ملی فوتسال با چین، عراق و میانمار در فوتسال جام ملتهای آسیا، گفت: هر گروه شرایط خاص خودش را دارد و بازیها سخت است. فوتسال در آسیا سرعت گرفته است. چین پیشرفت قابل توجهی کرده، میانمار با استخدام مربیان ایرانی در حال پوست اندازی و پیشرفت است و عراق هم رفته رفته خود را به یک مدعی تبدیل کرده است. بنابراین ما کار سختی در پیش داریم و باید هوشیار باشیم و با آمادگی کامل به مصاف حریفانمان برویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ادامه گفت: من نگران بازیهای لیگ و مصدومیت بازیکنان به خاطر فشردگی مسابقات هستم.

ناظم الشریعه تصریح کرد: تیم ملی ما نسبت به گذشته جوانتر شده و باید با تمرینات بیشتر و بازیهای تدارکاتی آمادگی حضور در مسابقات شویم.

وی در خصوص وضعیت وحید شمسایی و دعوت وی به تیم ملی هم گفت: از وضعیت شمسایی خبری ندارم اما در خصوص حضورش در تیم ملی، او شرایط را درک می کند. حتی جلسه ای هم با دبیرکل داشته و با او به توافق رسیده است. شمسایی بازیکن بزرگی است. او افتخار فوتسال آسیا است و برای همه ما قابل احترام می باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سئوال که شما حمایت قاطعانه ای از کارلوس کی روش کرده اید گفت: من همیشه از سرمربی تیم ملی فوتسال حمایت کرده ام. او انسانی بزرگ، حرفه ای و قابل احترام است و توانسته نتایج خوبی با تیم ملی کسب کند. بنابراین برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بتواند درجام جهانی عملکردی قابل قبول داشته باشد.

ناظم الشریعه در پایان و در پاسخ به این سئوال که نظر شما راجع گروه ایران در جام جهانی روسیه چیست؟ گفت: کار کی روش هم مثل کار ما سخت است اما با توجه به تفکرات حرفه ای که این سرمربی دارد می دانم موفقیت دور از دسترس او نیست و همه باید از او حمایت کنیم تا بتواند در تیم ملی موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.