دلیل واقعی سرآغاز درگیری فیزیکی بازیکنان دو تیم شهر منچستر پس از مصاف رو در روی آنها در ورزشگاه اولدترافورد مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، دربی منچستر که یکشنبه شب با پیروزی ۲ بر یک سیتی در خانه یونایتد به پایان رسید، حواشی زشتی داشت. نزدیک به ۲۰ تن از بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم پس از بازی در تونل رختکن با یکدیگر درگیر لفظی پیدا کردند که این درگیری حالت فیزیکی پیدا کرد و بازیکنان دو تیم شروع به پرتاب بطری و سایر اشیاء را به سمت یکدیگر کردند.

گفته می‌شد که جشن و پایکوبی پرسروصدای بازیکنان سیتی و تذکر مورینیو که به مذاق آنها به خصوص دروازه‌بان‌شان ادرسون موارس خوش نیامده، سرآغاز این درگیری بوده اما اکنون جزئیات بیشتری درباره این اتفاق فاش شده است.

به نوشته مارکا، درگیری زمانی آغاز شده است که یکی از اعضای منچسترسیتی، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی منچستریونایتد را مسخره می‌کند.

بعد از بازی گروهی از بازیکنان منچسترسیتی فوراً خودشان را به رختکن‌شان رساندند اما گروهی دیگر از آنها در تونل شروع به آواز خواندن و گرفتن ژست‌هایی کردند که یونایتدی‌‌ها تحمل دیدن آن را نداشتند. در این بین یکی از اعضای کادر فنی منچسترسیتی که از پیروزی تیمش سرخوش بود، مهاجم سوئدی حریف را هدف قرار دارد. طبق گفته منابع نزدیک به باشگاه، او به ابراهیموویچ گفته است:«ایبرا تو زیاد حرف می‌زنی اما خیلی اهل عمل نیستی». ظاهراً همین جمله کاسه صبر اعضای تیم میزبان را لبریز کرده و از آن لحظه درگیری میان دو تیم آغاز، بطری‌ها به پرواز درآمدند و مشت‌هایی پرتاب شد.

در همین حال، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس، از دو تیم خواسته است که در خصوص اتفاقات رخ داده در تونل رختکن‌های اولدترافورد توضیحاتی ارائه کنند و احتمال مجازات هر دو باشگاه وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.