هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانم بازی‌های خوبی از خود در جام‌جهانی ارائه بدهم و سال بعد در یکی از تیم‌های اروپایی بازی کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید امیری پس از پیروزی دو بر صفر تیم پرسپولیس برابر نفت آبادان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: برد خوبی به دست آوردیم و توانستیم مقتدرانه صدرنشین نیم فصل اول لیگ هفدهم شویم.

وی ادامه داد: البته هدف ما تنها قهرمانی در نیم فصل نیست، بلکه به دنبال این هستیم تا در پایان فصل، جام را بالای سر ببریم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

امیری در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان و گروه پرسپولیس گفت: خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس در گروه آسانی قرار گرفته، اما من اعتقاد دارم گروه سختی داریم و نمی‌توانیم خود را از پیش، برنده بدانیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که برانکو گفته است او از «ژاوی» و «اینیستا» بهتر است، افزود: برانکو به من لطف دارد و امیدوارم بتوانم لطف او را در بازی‌های بعد پرسپولیس جبران کنم، اما هدف من در جام‌جهانی این است که با ارائه بازی‌های خوب بتوانم فصل آینده در اروپا بازی کنم، زیرا در ایران بهتر از پرسپولیس وجود ندارد و اگر اروپا نشد، قطعاً در پرسپولیس ماندنی خواهم بود.

وی در خصوص قضاوت علیرضا فغانی هم گفت: قبل از هر چیز باید از آقای فغانی عذرخواهی کنم که چند لحظه‌ای با او جر و بحث کرد. او افتخار داوری ایران است و قضاوت خوبی انجام می‌دهد، اما شاید یک لحظه به خاطر فشار بازی، من عصبی شدم و باعث شد تا بابت این مسئله، کارت زرد هم بگیرم.

امیری در خصوص مطالباتش از نفت تهران تصریح کرد: مدت‌ها پیش، شکایت و به نتایجی هم دست پیدا کردم، اما هنوز پیگیر این موضوع هستم تا بتوانم مطالباتم را از تیم نفت دریافت کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا با جهانیان مدیر باشگاه نفت نشست داشته‌اید یا خیر؟ گفت: هنوز وی را ندیده‌ام، ولی تلاش می‌کنم تا جلسه‌ای را با او برگزار کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )