بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس در خانه بازی می‌کرد و با دو گلی که دریافت کردیم مقابل این تیم تسلیم شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرتضی اسدی در پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت که با شکست ۲ بر صفر تیم آبادانی همراه بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و با توجه به اینکه در خانه هم بازی می‌کرد, تسلیم شدیم و دو گل دریافت کردیم. پرسپولیس صدرنشین جدول است و در این بازی هم بسیار خوب عمل کرد.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: ما در نیمه اول خوب بودیم، اما حریف موفق شد در نیمه دوم از خط دفاعی‌مان عبور کند و گل اول را به ثمر برساند. در گل دوم هم ما بازی را رها کرده بودیم و در حالی که یکی از بازیکنان‌مان به زمین خورده بود, بچه‌ها صبر کردند که توپ را به بیرون بزنند، اما متأسفانه بازی کردند و گل دوم را دریافت کردیم.

وی در پاسخ به سؤال که «آیا تمرین نداشتن بازیکنان نفت آبادان در کسب این نتیجه تاثیرگذار بوده است؟»، تصریح کرد: اگر این موضوع تأثیر داشت، ما نیمه اول گل می‌خوردیم و نتیجه غیرمعقولی در این بازی رقم می‌خورد، اما پرسپولیس در این بازی واقعاً بهتر از ما بود.

اسدی درباره اینکه چه زمانی مشکلات مالی صنعت نفت برطرف می‌شود, گفت: به ما گفتند که درست می‌شود. ما منتظریم بعد از این بازی مشکلات حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.