سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نحوه بازی تیمم مقابل صنعت نفت خیلی راضی هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی دو بر صفر امشب پرسپولیس در دیدار معوقه هفته هشتم رقابت های لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: در ابتدا بابت قهرمانی نیم فصل به هواداران تیم تبریک می گویم. از نحوه بازی تیمم مقابل نفت آبادان خیلی راضی هستم.

وی افزود: این دیدار را غیر از دربی با استقلال تهران، سخت ترین بازی نیم فصل می دانستیم. یک بازی منظم انجام دادیم و در حد قهرمان بودیم. من باید از هوادارانمان تشکر کنم که در هوای سرد تهران باز هم به استادیوم آمدند.

سرمربی پرسپولیس درباره تاکتیک تیمش در این بازی تصریح کرد: مهم ترین مساله این است که خواستیم بازی هایی انجام دهیم که هواداران خوشحال باشند. طبیعی است در ماه دسامبر هستیم و در نیمه راهیم اما امتیاز خیلی خوبی نسبت به رقبایمان داریم. از آنها جلو افتادیم و به همین خاطر به بازیکنانم باز هم تبریک می گویم. آنها لیاقت قهرمانی در نیم فصل را داشتند.

وی درباره اختلاف ۱۶ امتیازی استقلال و پرپسولیس در پایان نیم فصل تصریح کرد: درباره استقلال باید بگویم آنها تیم خیلی خوب و مربی با تجربه و با کیفیتی دارند. صد درصد استقلال به بالای جدول خواهد رسید. نتایجی که اخیرا گرفته اند نشان می دهد جایگاهشان اینجای جدول نیست. سپاهان، استقلال، تراکتور و ذوب آهن تیم هایی هستند که انتظار می رود در بالای جدول قرار بگیرند.

برانکو ایوانکوویچ درباره وضعیت احمد نوراللهی گفت: او با ما تمرین می کند ولی هنوز مساله سربازی اش حل نشده است. در حال حاضر نمی توانم بگویم دقیقا چه زمانی می تواند بازی کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش را با پرسپولیس قطعا تمدید خواهد کرد یا خیر؟ گفت: من بارها این موضوع را گفته ام. اکنون در مرحله مذاکره هستیم. در واقع وظایفی که هر دو طرف داریم را آنالیز می کنیم. مهمترین مساله این است که از کار کردن لذت می بریم.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.