سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد تیم پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است،‌ اما آنها تلاش خواهند کرد نتیجه خوبی مقابل این تیم بگیرند.

علی بهارمست در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره دیدار روز چهارشنبه تیم سپیدرود مقابل پرسپولس اظهار داشت: به‌هرحال تیم ما در چند بازی قبلی روی بدشانسی و اشتباهات فردی نتیجه را به حریفان واگذار کرده است. ما موقعیت‌های خوبی در دیدارهای‌مان مقابل فولاد خوزستان، تراکتورسازی و ذوب‌آهن داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده آن بازی‌‌ها باشیم، اما متأسفانه فرصت‌ها را از دست دادیم.

وی ادامه داد: به‌هرحال فوتبال است و در برخی از روز‌ها بی‌عدالتی در زمین رخ می‌دهد. ضمن اینکه ما در چند بازی اخیر سه بازیکن کلیدی‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. با وجود اینکه کار سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم برابر پرسپولیس که اکنون بهترین تیم ایران است، نتیجه خوبی کسب کنیم. تمرینات خوبی هم در طول هفته گذشته انجام داده‌ایم و با حمایت هواداران‌مان که همواره پشتیبان تیم خود بوده‌اند سعی می‌کنیم عملکرد مطلوبی در این بازی داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که «آیا حسین ابراهیمی و امید سام‌کن بازیکنان مصدوم تیم سپیدرود به دیدار مقابل پرسپولیس خواهند رسید یا خیر؟»، گفت: این دو بازیکن تمرینات خود را شروع کرده‌اند،‌ اما فعلاً مشخص نیست به بازی می‌رسند یا خیر.

بهارمست در پایان خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل سپیدرود، مسائل مالی است و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود. به نظرم دلیل اشتباهات فردی بازیکنان در دیدارهای اخیر نیز همین مشکلات مالی و نداشتن تمرکز در زمین است. در هر صورت از هواداران‌ تیم‌مان انتظار دارم در دیدار مقابل پرسپولیس ورزشگاه را کاملاً پُر کنند و فقط ۱۵ هزار هوادار سپیدرودی در ورزشگاه حضور داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.