سرمربی تیم فوتبال میلان از رویکرد شاگردانش در دیدار با آسترا وین اتریش تمجید و بر تلاش آنها برای جبران امتیازات از دست داده در سری A تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان شب گذشته (پنجشنبه) در هفته مقابل پایانی از مرحله گروهی لیگ اروپا، آستراوین را در ورزشگاه سن‌سیرو در حالی شکست داد که گل اول را خورد اما پس از آن پنج گل زد و حریف اتریشی‌اش را درهم کوبید.

وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان در پایان بازی به تمجید از شاگردانش پرداخت که با وجود دریافت گل اول دستپاچه نشدند و شش دقیقه بعد آن را جبران کردند.

او که حالا تیمش به‌عنوان تیم اول گروه D صعودش به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را قطعی کرده است، به خبرنگاران گفت: یک شب کاملاً مثبت را تجربه کردیم. درست است که صعودمان قطعی شده است، اما بازی آخرمان را کم‌اهمیت و تشریفاتی نمی‌دانم و این چیزی است که تاریخ باشگاه هم می‌طلبد. صعود از گروه به‌عنوان تیم اول حداقل هدف ما در این رقابت‌ها بود که محقق شد و حالا تمرکز ما دوباره روی سری A و جبران امتیازات از دست رفته در لیگ باز خواهد گشت. میلان در پروسه رسیدن به ذهنیتی مناسب برای بازی‌اش قرار دارد، اما متأسفانه ما در حالی داریم این پروسه را سپری می‌کنیم که تیم‌هایی مانند یوونتوس و ناپولی سر راه‌مان قرار دارند و آنها در حال حاضر از ما قوی‌تر هستند.

مونتلا افزود: من در مورد کار با بازیکنانی که در اختیار گذاشته شده‌اند برنامه‌های واضحی دارم، در مورد چیزهایی که این بازیکنان می‌توانند به تیم ما بدهند. حالا من می‌خواهم روی سری A تمرکز کنم، چون لیاقت این تیم با توجه به بازی‌هایی که انجام داده، بیش از چیزی است که تا الان کسب کرده است.

سرمربی میلان در پایان تأکید کرد: چیزی که در بازی امشب مرا بیش از همه خوشحال کرد، خونسردی بازیکنانم پس از خوردن گل اول و دستپاچه نشدن آنها بود. خوردن آن گل در این مقطع پرتنش از فصل برای ما می‌توانست کارمان را بسیار سخت کند، اما عملکرد تیم مرا مطمئن کرد بازیکنانم به کاری که انجام می‌دهند، ایمان دارند. تنها چیزی هم که مرا ناراحت کرد این بود که آنها در تمام ۹۰ دقیقه، جنگندگی و سرعتی ثابت نداشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.