پرسپولیس از حالا مدیر ندارد و تجربه مدیریتی جدید را به زودی آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود سلطانی فر بعد از سه هفته انتظار سرانجام تکلیف پرسپولیس را یکسره کرد. حالا طاهری فرصت بیشتری دارد تا در ایام بازنشستگی به مسافرت های زیارتی برود.

مدیر پرسپولیس که در حدود سه ساله گذشته با قرمزها روزگار خوشی را سپری کرده بود و بعد حدود یک دهه برای این تیم قهرمانی بدست آورده بود ، از سه ماه قبل به دلیل اختلاف با اپراتور همراه اول وارد چالش با این اسپانسر شده بود. دعوایی که به چالشی بزرگ بدل شد. شکایت و شکایت کشی به همراه داشت و شوراهای حکمیت هم بین دو گروه به جایی نرسید تا طاهری در شرایطی حساس که تیم باید برای لیگ قهرمانان مدارکش را تکمیل می کرد ، استعفا بدهد. این مدیر نزدیک به گودرزی که در دوران وزارت دوستش ، بیشترین قدرت مدیریتی را داشت و از قرارداد اسپانسرینگ توانسته بود درآمد خوبی هم کسب کند، با رفتن رفیقش همچنان از سوی وزارت ورزش حمایت می شد اما خیلی خودمختار کارش را ادامه می داد.

طاهری با رفتن گودرزی اما بخش هایی از مدیریتش زیر سئوال رفت. عدم ارائه گزارش دقیق درباره درآمدهای باشگاه از یک سو فاش شدن قراردادهایی که بین ارقام اعلامی از سوی باشگاه به سازمان لیگ و بسته شده با بازیکنان تفاوت داشتند و بعد ماجرای پرونده طارمی ، چالش هایی را ساخت که در نهایت به حذف تلخ تیم پر امید پرسپولیس از آسیا انجامید.

با چالش های اسپانسرینگ ، آن روند باشگاه پر پول هم دیگر وجود نداشت و تیم برای حذف نشدن از آسیا ، باید ۵۰ شکایت را سامان می داد. شکایت هایی که روی هم تلمبار شده بودند.

در این شرایط اما طاهری بعد از نشست مشترک با مدیر همراه اول و معاون وزارت ورزش در جلسه حل اختلاف ، از باشگاه مرخصی گرفت و با حالت قهر رفت و تیم را درست در زمان ارسال مدارک به ای اف سی تنها گذاشت تا گروه دیگری مسئول ساماندهی پرونده ها شوند.

در این شرایط بود که وزارت ورزش هرچه به انتظار نشست ، او حاضر نشد تا پاسخگو باشد. مرخصی همراه با کمی قهر او از یک سو ، فشار سازمان بازرسی برای کنار گذاشتن دو شغله ها و بازنشسته ها از سوی دیگر و بی سامانی اخیر پرسپولیس ، همه دست به دست هم دادند تا سلطانی فر تصمیم نهایی را بگیرد و به عصر طاهری در پرسپولیس پایان دهد. حالا باید دید واکنش بوقچی های باشگاه به این اتفاق چه خواهد بود!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.